RECENZIJA: Islam u centru pažnje

Nakon što je El-Kelimeh, izdavačka kuća Mešihata Islamske zajednice u Srbiji, čitateljskoj publici u bosanskom govornom području otkrila veliko ime dr. Zakira Naika, kroz prijevode njegovih debata i tribina, sasvim očekivano je kod nas uslijedila velika popularnost ovog velikog misionara. O njegovim javnim nastupima, briljantnom umu i novom, jako interesantnom pristupu otklanjanja zabluda o islamu, govorilo se u novinama, na televiziji, radiju i raspravljalo na internet forumima.

Naš uređivački tim se nije tu zaustavio, već je nastavio promovirati ideje ovog i drugih velikih učenjaka i daija. 2007. godine je objavljena knjiga Odgovori na zablude o islamu, dr. Zakira Naika. O njenom velikom uspjehu svjedoči podatak da je privukla najviše pažnje na Sajmu knjiga u Beogradu i da je bilo neophodno njeno ponovno štampanje. To je urađeno 2009. godine, zajedno sa knjigom Odgovori na zablude o islamu II. Sasvim novi pristup, jasna i uvjerljiva argumentacija, lansirala je ove dvije knjige u sami vrh interesiranja bošnjačke čitalačke publike, ali i drugih.

Zahvalni smo Allahu, dž.š., što je omogućio da do vaših ruku dođe još jedan biser naše izdavačke kuće: Islam u centru pažnje. Ova knjiga je sačinjena od transkripta predavanja i debata na kojima je dr. Zakir Naik učestvovao između 1998. i 2004. godine. Knjiga je nazvana po istoimenoj tribini, čiji naslov sasvim opravdava svoj favoritet u odnosu na sve druge o kojima smo razmišljali. Čitajući knjigu „od korice do korice“, nećete se moći oteti utisku da je islam, zaista, u centru pažnje.

Ostavljamo vama, cijenjenim čitaocima, da otkrijete zašto. Deset tribina i debata, koliko ih je uvršteno u ovu knjigu, raspoređene su tako da zaokružuju srž poruke dr. Naikovog misionarskog rada i polja djelovanja: Islam u centru pažnje, Namaz program pravenosti, Muhammed, s.a.v.s., u religijskim knjigama, Univerzalno bratstvo, Prava žene u islamu, Kur‘an i Biblija u svjetlu naučnih dokaza, Vegetarijanska ili nevegetarijanska ishrana, Da li je terorizam muslimanski monopol i Zašto Zapad prelazi u islam.

Impresivnu biografiju dr. Zakira Naika pročitajte na kraju ove knjige.

Svaka greška koju smo, eventualno, napravili – od nas je. Sve što je dobro u ovoj knjizi – uz Allahovu je pomoć i dozvolu.

Uredništvo IK El-Kelimeh, Novi Pazar