RECENZIJA: Strpljivost pristojnost i nesebičnost

Govoriti o islamskoj kulturi je krajnje relevantno, posebno u današnjem vremenu, kada je islam izložen raznim spekulacijama. Govor o njoj, ustvari, potvrđuje njenu relevantnost i utemeljenost, što vjeru čini jačom – s jedne strane, a s druge strane obavještava o izgradnji jedne civilizacije i njegovanju kulture koja je ponikla na temeljima istinske vjere, zahvaljujući njenim pisanim i dandanas autentičnim izvorima.

Ako bolje proučimo historiju i razmislimo o faktorima utjecaja na različite kulture, shvatit ćemo da mi muslimani ne trebamo osjećati poniznost i postiđenost pred drugima, već trebamo vjerovati u sopstveni uspjeh i napredak, te spoznati da sve ovo što se iznosi na Zapadu i njegovom društvu nije znak njihovog stvaralaštva, već da je početak kulture nastao na Istoku, a posebno u islamskom svijetu, i da se odatle prenio na ostale vjere i kulture.

Amr Halid, upravo, ovim svojim djelom nastoji osvijestiti i argumentovano poručiti onoj grupi muslimana koja je podlegla manipulacijama i pritiscima sa Zapada (da “sve što je dobro potiče odatle” i da je “Zapad jednako civilizacija”) da nije potrebno težiti drugim kulturama kad već imamo islamsku, koja je potpuna i koja reguliše sve aspekte društvenog života. Mada, Amr Halid nas ne želi kritikovati zbog stanja u našem društvu, već otkriva tajnu društvenog života jednog muslimana, koja mu obezbjeđuje mjesto u narodu, podršku, ljubaznost, prijateljstvo i ljubav.

Amr Halid nam ovom knjigom poručuje da se tajna čovjekovog uspjeha na ovom svijetu krije u dobrom ophođenju prema drugima. A da bismo to uspjeli, trebamo dobro poznavati i primijeniti u svom životu moralne vrijednosti islama, koje predstavljaju jedan od nerazdvojivih dijelova islamske kulture. Knjiga koja je pred vama na najbolji, najjednostavniji i najslikovitiji način predstavlja islamski bonton, izražen kroz tri etička principa: strpljivost, pristojnost i altruizam. Knjiga Strpljivost, Pristojnost i Nesebičnost će vam u znatnoj mjeri pomoći kako da u sebe ugradite navedene etičke principe, koji predstavljaju neophodne činioce za sreću čovjeka (kao društvenog bića).

Urednik: Hasna Ziljkić

Autor teksta RECENZIJA: Strpljivost pristojnost i nesebičnost je Amr Halid iz Strpljivost pristojnost i nesebičnost Islamske knjige Islamski tekstovi islamska knjižara Sarajevo Novi Pazar El Kelimeh

Autor teksta je Amr Halid iz knjige “Strpljivost pristojnost i nesebičnost.”