Sadržaj
Islamski sanovnik | Snovi na slovo C
CAR
Ko sanja da se njegova ruka pretvorila u ruku nekog vladara – zadobit će vlast. Ko sanja da je vladarevo tijelo udebljalo, to upućuje na njegovu vjeru. Pretvaranje vladarevih grudi u kamen, upućuje na vladara okrutna srca. Ko sanja da se vladareva glava povećala, to upućuje na povećanje njegove vlasti. 1 Snovi na slovo C
CARSKA KRUNA
Simbolizira veliki kapital, znanje i djecu. Ako biznismen sanja da je stavio krunu na glavi, bankrotirat će; ako je stavi vlastodržac, devalvirat će u vjeri; a ako vladar sanja da mu je kruna skinuta sa glave, izgubit će vlast! 2
CELER 3
Simbolizira imetak ostvaren preko vladara, otkrivanje tajni i pokazivanje pred drugima. 4 Snovi na slovo C
CIGLA
Simbolizira halal-imetak. 5
CIJEĐENJE
Cijeđenje soka, ulja i slično simbolizira bogatog čovjeka. Cijeđenje susamovog ulja i orahovog soka označava povećanje imetka; cijeđenje soka od grožđa – padanje u iskušenja i iskvarenost vjere, dok cijeđenje soka od masline simbolizira prevazilaženje briga i udaljavanje od poteškoća. 6 Snovi na slovo C
CIJEV (za drenažu)
Simbolizira čovjeka rizničara, blagajnika, skladištara ili magacinera. Ako neko sanja da voda teče kroz tu cijev – postat će vladar, namjesnik, premijer ili će zadobiti neku drugu poziciju preko koje će vladati. A ako neko sanja da voda ne teče kroz tu cijev – bit će smijenjen. 7
CIPELAR
Simbolizira opskrbu, potomstvo, djecu i žene, dok nepoznati obućar simbolizira osobu koja pravilno dijeli nasljeđe. 8
CIPELE
Simboliziraju kapital i zaštitu od neprijatnosti. Obuvanje cipela simbolizira putovanje; tijesne cipele simboliziraju brige, probleme i dugove; a skidanje tijesnih cipela označava rješavanje briga, tegoba i problema. Ko sanja da mu je cipela upala u bunar ili se izgubila – razvest će se sa ženom, a ako sanja da je prodao cipele – žena će mu umrijeti. 9
CISTA
Simbolizira zadobijanje nekog imetka, ako se sanja na tijelu. 10
CISTERNA
Simbolizira ženu, sve ono u šta se stavlja novac ili imetak, svakoga kome se povjerava neka tajna, olakšavanje poteškoća, čast, visok položaj i sigurnost od straha. 11 Snovi na slovo C
CJEDILO
Simbolizira lijepu poslugu. 12
CJEVANICE
Simboliziraju imetak siročeta. Ko sanja da isisava tečnost iz kosti cjevanice, trošit će imetak jetima, dok će onaj koji jede cjevanicu trošiti imetak uglednih ljudi. 13
CRIJEVA
Simboliziraju kćerke od supruga. Izlazak crijeva iz stomakatrošenje neke ušteđevine, a neki kažu zaruka kćerke onoga koji sanja. Jesti vlastita crijeva – jesti vlastitu imovinu; jesti tuđa crijeva – jesti imovinu jetima. Pranje crijeva označava Allahovo, dž.š., zadovoljstvo. 14
CRKVA
Simbolizira znanje, zuhd, pokornost i plakanje, ali i groblje, javnu kuću, kuću nevjernika, inovatora u vjeri, kuću u kojoj se svira, pjeva, nariče i plače, kuću onoga ko je neposlušan Gospodaru svjetova, Džehennem ili zatvor.
Po jednima, ko uđe u crkvu, a bude neoženjen – oženit će se, zadobit će dijete i vratit će se na Pravi put nakon zablude. A po drugima, ko sanja da se nalazi u crkvi, spominjući pri tom Uzvišenog Allaha ili klanjajući okrenut prema Kibli, otići će na groblje ili klanjati dženazu, a ako je plakao i njegovo plakanje bilo popraćeno naricanjem – bit će zatvoren.
Ako neko sanja da se umrla osoba nalazi u crkvi – to upućuje da je ta umrla osoba u Džehennemu; ako neko sanja da se nalazi u crkvi sa kršćanima i da se zajedno sa njima moli Bogu i čini sve što i oni čine – on se druži sa ljudima koji ne vjeruju, inovatorima u vjeri, ljudima koji čine nemoral, konzumiraju alkohol i čine velike grijehe, posebno ako se u snu klanjao križu. Ako to, pak, sanja žena prisustvovat će svadbi na kojoj će se pjevati i svirati. 15
CRNA BOJA
Simbolizira slavu, čast i imetak. Ako nešto crno pobijeli u snu, to upućuje na prestanak griješenja i povratak vjeri nakon skretanja s Pravoga puta, a ako samo pobijele ruke, onda to upućuje na visok ugled i blizinu s respektabilnim ljudima. 16
CRNI KAMEN
Simbolizira hadž, prisegu halifi ili imamu, pokajanje pred nekim učenjakom ili ljubljenje djeteta, supruga ili supruge. Ko ga u snu dotiče, obavit će hadž. Ko sanja da ga je izvadio i čuva ga samo za sebe, to upućuje na njegovo ubacivanje novotarija u vjeru. 17
CRTAČ
Simbolizira inžinjera, osobu čija se riječ respektira i u osobu koja je upućena u brojne oblasti znanosti. 18 Snovi na slovo C
CRV
Simbolizira kćerku, neprijatelja iz porodice i haram-imetak. Crvi u stomaku – djeca koja troše njegov imetak; izlazak crvi iz usta – pokušaj ukućana da ga prevare; a izlazak crvi iz tijela – nestanak brige. 19
CRVENA BOJA
Simbolizira ugled, povratak putnika s putovanja i ozdravljenje bolesnika. Ko sanja da mu je lice svijetlocrveno, bit će na dunjaluku ugledan i poznat po dobru; a ako sanja da mu je lice išarano crvenilom, kao što je to kod žena, počinit će blud i doživjeti bruku i sramotu. 20
CRVENKASTA (brada)
Simbolizira smutnju, pogotovo ako se sanja da je crvenkasta ili riđa brada, prošarana bijelim dlakama. 21
CVIJEĆE
Simbolizira slast, dobro, lijepu ženu, muštuluk da je žena zatrudnjela i odagnavanje briga. Ko vidi buket cvijeća na svojoj glavi – oženit će se; a ako sanja cvijeće van sezone – snaći će ga neka briga. 22
CVIJEĆE (proljetno)
Simbolizira dijete koje neće dugo živjeti, ženu s kojom se neće dugo zadržati u braku, neko upravljanje koje će se brzo izgubiti, radost koja neće dugo trajati ili sitan novac. 23
Autor “Šefik Kurdić” iz knjige “Snovi i njihova značenja – Sanovnik”.
- Ibn Sirin, 150; Ibn Sirin (b), 156-157. i En-Nabulsi, 138-139, 256-258. i 439.
- En-Nabulsi, 87-88.
- Celer ili Apium je zeljasta biljka iz porodice štitarki koja se upotrebljava kao začin, a u narodnoj medicini kao diuretik i lijek želučanih smetnji (Vidi: Enciklopedija leksikografskog zavoda, 1/581).
- En-Nabulsi, 392.
- En-Nabulsi, 318.
- En-Nabulsi, 334.
- En-Nabulsi, 65.
- Ibn Sirin, 167; Ibn Sirin (b), 176. i En-Nabulsi, 46-47. i 146.
- En-Nabulsi, 146.
- En-Nabulsi, 258.
- En-Nabulsi, 305.
- Ibn Sirin, 339; Ibn Sirin (b), 358. i En-Nabulsi, 430.
- En-Nabulsi, 241.
- Ibn Sirin, 93; Ibn Sirin (b), 94-95; En-Nabulsi, 55. i El-Džemel, 125.
- Ibn Sirin, 270; Ibn Sirin (b), 285. i En-Nabulsi, 398-399.
- En-Nabulsi, 264.
- Ibn Sirin, 56; Ibn Sirin (b), 47-48; En-Nabulsi, 144. i El-Džemel, 68.
- En-Nabulsi, 216.
- Ibn Sirin, 209; Ibn Sirin (b), 221. i En-Nabulsi, 201.
- En-Nabulsi, 161.
- En-Nabulsi, 305.
- En-Nabulsi, 236.
- Ibn Sirin, 316. i Ibn Sirin (b), 334.