NEBO

Simbolizira nebo, vladara, vladarev dvorac, njegovu rezidenciju, šator ili riznicu. Uspinjanje na nebo – doći u nekom poslu do vrhunca; uspinjanje na nebo od strane bolesnika i nevraćanje sa njega – smrt; blizina neba za pobožnjaka – Allahova blizina i uslišavanje dova koje čini (blizina neba, također, može značiti i blizinu sa vođom, imamom, šejhom, ocem, mužem i sl.).

Padanje neba na osobu koja je bolesna – smrt te bolesne osobe; uzdizanje na nebo i ulazak u njega – dobijanje šehidske titule; sanjanje da se snivač nalazi na prvom nebu – postat će ministar; na drugom – steći će odgoj, znanje i oštroumnost; na trećem – steći će blagodat i sreću; na četvrtom – steći će vlast i autoritet; na petom – dobit će upravu nad policijom ili komandu u borbi ili ratu; na šestom – steći će neku zaradu od kupoprodaje i dobro će proći u biznisu, a na sedmom nebu – dobit će vlast i upravu nad zemljom, poljima i voćnjacima.

Ako je, pak, neko sanjao da se bacio sa neba – zanijekat će Uzvišenog Allaha; spajanje neba – suša; razdvajanje neba – kiša; uzdizanje na nebo bez ikakvih poteškoća – zadobijanje vlasti, blagodati i sigurnost od neprijateljskih spletki; hvatanje zubima za nebo – lični ili materijalni gubitak i želja za nečim što neće ostvariti; kruženje nebom – izučavanje astrologije i tajanstvenih nauka, a naslanjanje na nebo – zadobijanje vlasti i pobjeda svojih oponenata.1

EN-NEBE’ (sura)

Ko sanja da uči ovu suru postat će autoritativan i spominjat će se po dobru.2

NEČIST

Ako neko sanja da je džunup, to znači da neće ostvariti ono što je naumio; obavlja neki posao bez abdesta; a ako sanja da nema vode kako bi se kultarisao džunupluka, onda to označava otežavanje njegovih i dunjalučkih i ahiretskih stvari. 3

NEČISTOĆA

Simbolizira dug, bolest ili nečistoću tijela. Nečistoća tijela i lica simbolizira mnoštvo grijeha.4

NEDOSTATAK

Ako se sanja neki nedostatak kod organa tijela to upućuje na nedostatak imetka i blagodati.5

NEDOUMICA

Simbolizira licemjerstvo, spletke i varke. 6

NEDOZRELE HURME

HURME (nedozrele) Simboliziraju opskrbu, glasonošu koji donosi dobru vijest i imetak koji dugo ne traje. Ko sanja da jede nedozrele hurme – iskoristit će neki halal-imetak. 7

HURME Simboliziraju učenje Kur’ana, slast imana, kišu i halal- opskrbu. Gledanje hurmi u snu ukazuje na kišu; jedenje kvalitetnih hurmi – uskoro će čuti dobre i korisne riječi; rasprsnuće hurme i vađenje košpice iz nje– rađanje djeteta.

Prosipanje hurmi – namjera odlaska na put; ubiranje hurmi sa palme u vrijeme kada su one zrele – ženidba sa bogatom i čestitom ženom; ubiranje svježih hurmi sa suhe palme – naučit će od griješnika nešto što će mu koristiti, a ako je u brigama – riješit će ih se. 8

EN-NEDŽM (sura)

Ko sanja da uči ovo poglavlje dobit će lijepo i poštovano dijete.9

NEGIRANJE

Simbolizira nevjerovanje ili afirmiranje pozitivnog – zavisno šta se negira. Tako, ako se sanja negiranje istine – to ukazuje na osporavanje i nevjerovanje, a ako se sanja negiranje neistine – to upućuje na naređivanje dobra, a zabranu zla. Nijekati nešto afirmativno upućuje na nasilje i nepravdu, a nijekanje Allahovih atributa na kufr.10

NEIMAŠTINA

Simbolizira bogatstvo. Ko sanja da je siromašan dobit će obilnu hranu, bogatstvo i blagodat; a ko sanja da je siromašan i da traži od ljudi, puno će učiti dove. 11

EN-NEML (sura)

Učenje ove sure u snu simbolizira dobijanje vlasti.12

NEMOĆ

Simbolizira snagu.13

NEMORAL

Simbolizira nevjerovanje.14

NEPCE

Nepce čovjeka u snu simbolizira supružnike, ortake ili sinove.15

NEPOKOLEBLJIVOST

Simbolizira blagodati, uputu i odlučnost. 16

NEPOKRETNA IMOVINA

Simbolizira opskrbu, dobro i strpljivu ženu koja pomaže mužu.17

NEPOMIRLJIVOST

Simbolizira bijeg, izbjegavanje savjeta ili predavanja ili nerespektiranje učenih ljudi. Ko sanja da je nepomirljiv, bježat će od situacije u kojoj će se naći, kao što je neka vrsta upravljanja, trgovine, zanatstva i sl.18

NEPOSLUŠNOST

Simbolizira zapadanje u velike grijehe, kao što su: širk – pripisivanje Uzvišenom Allahu druga, ubistvo i sl.19

NEPOVJERENJE

Simbolizira licemjerstvo, spletke i varke. 20

NEPRAVDA

Simbolizira vraćanje onome ko je čini, a bit će potpomognut onaj kome je nepravda učinjena.21

NEPRIJATELJ

Simbolizira pomoć od Uzvišenog Allaha i povećanje ugleda i respekta u očima oponenata i protivnika.22

NEPRIJATELJSTVO

Simbolizira ljubav. Ko sanja da je sa nekom osobom u neprijateljskim odnosima – to upućuje da će se među njima uspostaviti ljubav i dobri odnosi, a neprijateljstvo prema Allahovim neprijateljima – simbolizira iman.23

Islamski sanovnik | Snovi na slovo N Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo N Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo N Značenje snova

NEPRIJATNOST

Otklanjanje smetnje ili neke neugodnosti od nekoga u snu – simbolizira budnost kod žena ili djece, očuvanje u govoru i opraštanje grijeha. Postavljanje nečega što ljudima smeta ili ih uznemirava simbolizira bestidan govor ili uznemiravanje rukom ili jezikom. 24

NEPROMIŠLJENGOVOR

Simbolizira griješenje i odbijanje savjeta.25

NERAD

Simbolizira nestanak nafake i približavanje smrti. 26

NERAZGOVJETAN GOVOR

Ko sanja da muca u snu, brza u govoru ili mrmlja, tako da slabo razumije šta govori postići će razgovjetnost, slatkorječivost i nadvladat će neprijatelje. 27

NESANICA

Simbolizira gubitak najdraže osobe. Ko sanja nesanicu – rastat će se sa dragom osobom.28

NESREĆA

Simbolizira radost, sreću, zadovoljstvo i olakšicu nakon tegobe. 29

NESREĐENOST

Ko sanja da vidi razbarušenu i neurednu kosu, to simbolizira gramzivost i pohlepu za imetkom i škrtost. 30

NESTANAK

Simbolizira prestanak koristi.31

NESTRPLJIVOST

Simbolizira kajanje i traženje oprosta. Ko sanja da je zabrinut i uznemiren, to upućuje da se kaje za ono što je učinio od grijeha i traži da mu Milostivi Allah oprosti. 32

NESVIJEST

Simbolizira veliku tugu. Ko sanja da se onesvijestio – snaći će ga nešto izuzetno tužno.33

NEUREDNOST

Ko sanja da vidi razbarušenu i neurednu kosu, to simbolizira gramzivost i pohlepu za imetkom i škrtost. 34

NEUSTRAŠIVOST

Simbolizira odlučnost, hrabrost ili nešto što približava osobu njenom Gospodaru ili ljudima kroz otklanjanje uznemiravanja ili suprotstavljanju neprijatelju.35

NEVALJALOST

Simbolizira nevjerstvo i slijeđenje zablude. 36

NEVINA DJEVOJKA

Simbolizira teškoću u postizanju nekog položaja, zemlju koja prima i daje dobro, novi stan ili kuću čija je izgradnja upravo završena ili plodove koji još nisu ubrani. Ko sanja da je oženio djevicu – zadobit će neko imanje ili nekretninu, ili će uraditi neki posao koji će mu donijeti dobru zaradu i dobit. 37

NEVINOST

Ko sanja da je neko proglašen nevinim i oslobođenim od optužbe, to simbolizira njegovu sigurnost od nečega čega se pribojavao. 38

NEVJERNIK

Simbolizira neprijatelja. Ko sanja starijeg čovjeka koji je nevjernik to upućuje da neprijateljstvo datira od davnina; ko sanja da je nevjernik, a pred njim se nalazi med koji on ne jede to upućuje na njegovo nepriznavanje Allahovih blagodati, a ko sanja da je kafir, ali se u snu ne pokaje za svoje nevjerovanje to znači da će biti ubijen i neće umrijeti prirodnom smrću.39

NEVJERSTVO

Simbolizira ovosvjetsko bogatstvo, brojnost porodice, bezumlje, nasilje, ubistvo, anarhiju u vjeri i bolest kojoj nema lijeka. Sanjanje mnogo kafira – brojnost porodice; starac kafir – stari neprijatelj koji ne krije mržnju; starac Židov – neprijatelj koji želi upropastiti svog protivnika; starac kršćanin – neprijatelj čije neprijateljstvo ne šteti protivniku. Ko sanja da je pokvario svoju vjeru, bezumno se ponaša prema ljudima i uznemirava ih. 40

NEVJESTA

Simbolizira brak, pod uvjetom da je vidio djevojku ili ženu s kojom se vjenčava ili mu je saopćeno njeno ime, a ako je mlada bila nagizdana i nakićena, onda to simbolizira obilan dunjaluk.41

NEVOLJA

Simbolizira strah. Žaljenje na tegobu u snu simbolizira ostvarenje nadanja.42

NEZNANJE

Simbolizira glupost, grijeh ili otkrivanje tuđih mahana i nedostataka. Ko sanja neznanje, a uz to i pogrešan i griješan govor – to upućuje na neku vrstu psovke ili obavljeni namaz bez abdesta.43

NEZNATNOST

Simbolizira pomoć i pobjedu, ali i siromaštvo, škrtost i nedostatak u vjeri. Ko sanja da je ponižen on će pobijediti. 44

NIJEKANJE

Simbolizira nevjerovanje ili afirmiranje pozitivnog – zavisno šta se negira. Tako, ako se sanja negiranje istine – to ukazuje na osporavanje i nevjerovanje, a ako se sanja negiranje neistine – to upućuje na naređivanje dobra, a zabranu zla. Nijekati nešto afirmativno upućuje na nasilje i nepravdu, a nijekanje Allahovih atributa na kufr. 45

NIJEMOST

Simbolizira iskvarenost vjere, potvaranje i grijeh. Ko sanja da je nijem on napada i omalovažava ashabe ili ugledne ljude, a ko sanja da mu je jezik zavezan, bit će nadaren rječitošću, razumom, dobrom opskrbom i pobjedom nad neprijateljem.46

NIKAB

Ko sanja nikab ili ženu koja je prekrila, pored kose i vrata, i svoje lice to simbolizira razumijevanje vjere ili kćerku koja će imati dug životni vijek.47

NIL

Sanjanje rijeke Nila simbolizira zadobijanje vlasti i moći, a pijenje vode iz Nila zadobijanje zlata, srazmjerno količini popijene vode.48

NILSKI KONJ

Simbolizira čovjeka lažova ili posao koji se neće završiti.49

NIPODAŠTAVANJE

Simbolizira loš dokaz. Ko sanja da omalovažava i potcjenjuje nekog vjernika – snivačeva vjera je pogrešna, izgubit će nadu i povjerenje u neku osobu i bit će ponižen. Ko sanja da ga potcjenjuje neki nepoznati mladić – pobijedit će svog neprijatelja, a ko sanja da ga potcjenjuje nepoznati starac – to znači da će osiromašiti. 50

EN-NISA’ (sura)

Ko sanja da uči ovu suru dijelit će nasljeđe, imat će više žena i nasljeđivat će ih, a nakon njegovog dugog životnog vijeka, bit će naslijeđena njegova imovina.51

NIŠA

Niša ili otvor u zidu simbolizira vlast i utjecaj.52

NIT

Simbolizira jasan dokaz i čvrst argument. Bijeli konac upućuje na dan, a crni na noć. Ako se u snu uzme konac, to upućuje da je čovjeku potreban čvrst argument. Ako se nekoj osobi stavlja konac oko vrata, onda to označava da on tu osobu navodi na smutnju. Ako omotava konac oko prsta ili nečega drugog, to upućuje na njegovo putovanje. Ako se konci vežu u čvorove, onda to simbolizira sihir. 53

NIZANJE

Simbolizira znanje, ljubav, prisnost, bogobojanost i sakupljanje kapitala.54

NOĆ

Simbolizira nevjernika, zatvor, smrt, ženidbu, sastanak supružnika, odmor i more. Ako neko sanja da noć traje vječno i da nema dana – u tom mjestu će zavladati siromaštvo, glad i umiranje, a ako sanja da noć traje vječno, ali da na nebu sijaju Mjesec i zvijezde – stanovništvu tog mjesta nepravdu će činiti neki ministar ili pojedinac na položaju.55

NOĆNI STRAŽAR

Simbolizira opomenu za propuštene namaze.56

Islamski sanovnik | Snovi na slovo N Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo N Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo N Značenje snova

NOGA

Simbolizira čovjekov životni vijek i njegov oslonac u životu. Noga od željeza – dug životni vijek i trajanje njegovog kapitala; noga od drveta – kratak period do smrti i skoro nestajanje njegovog imetka; odsječena noga – gubljenje pola imetka; odsječene obje noge – gubljenje kompletnog imetka ili prestanak života; bose noge – umor i poteškoće; mnogo nogu: za putnika – lahak put, za siromašnog – bogatstvo, a za bogatog – bolest, a spetljavanje noge ispod koljena – upućuje da mu se približila smrt.57

NOGOMET

Simbolizira poglavara, učenjaka, putovanje, prelazak iz mjesta u mjesto ili oponiranje. Ko sanja da igra nogomet ili uopće sa loptom – on će nekome oponirati ili će neko njemu oponirati, ili će doći do svađe. 58

NOHUT

Simbolizira imetak stečen naporom. Ko sanja da jede vruć nohut ljubit će svoju ženu za vrijeme ramazanskog posta.59

NOJ

Simbolizira beduina ili beduinku; seljaka ili seljanku. Ko sanja da ima ili da je uzjahao ženku noja – upućuje na bogatu, vjernu i lijepu ženu; ko sanja da ima u kući mirnu nojevu ženku – živjet će dugo i udobno; jahanje noja – putovanje sredstvom kojim se prevozi pošta; mladunče noja – označava sina, a njegova jaja – kćerku, dok klanje noja od potiljka simbolizira homoseksualnost.60

NOKTI

Simboliziraju snagu i imetak. Bjelina noktiju simbolizira memoriju i razumijevanje. Nokti u njihovoj prirodnoj veličini – duhovno i materijalno dobro; skraćivanje noktiju – davanje sadakatul-fitra, a dugi i lijepi nokti – imetak i odijevanje. Knijenje noktiju od strane čovjeka – puno slavi Uzvišenog Allaha, a knijenje noktiju od strane žene – suprug lijepo postupa prema njoj.61

NOS

Simbolizira ono za što smo odgovorni, poput našeg kapitala, roditelja, djeteta, brata, supruge, ortaka ili podanika. Kako sanjamo nos, od toga zavisi i kakvo je stanje navedenih osoba ili imetka. Dva nosa u snu predstavljaju rađanje dvoje djece ili, po nekima, razmimoilaženje između osobe koja sanja i njegove porodice. Lijep miris predstavlja nešto lijepo što će se desiti, a ako to sanja trudna žena – rodit će veselo dijete. Onome ko je bolestan odsječen nos nagovještava smrt, a ako je zdrav pogoršanje zdravstvenog stanja.62

NOSAČ

Simbolizira brigu, a, po nekima, poreznika. Ko sanja da nosi neki teret, snaći će ga neka briga, shodno težini tereta koji u snu nosi.63

NOSILA

Simbolizira ženu, prelazak iz mjesta u mjesto, putovanje i rastanak. Nosiljka u kojoj se nose hadžije koji svojim nogama ne mogu obaviti hadžske obrede simbolizira radost, obavljanje hadža i neke radosne stvari koje će se desiti. 64

NOSILJKA

Simbolizira ženu, prelazak iz mjesta u mjesto, putovanje i rastanak. Nosiljka u kojoj se nose hadžije koji svojim nogama ne mogu obaviti hadžske obrede simbolizira radost, obavljanje hadža i neke radosne stvari koje će se desiti.65

NOSOROG

Simbolizira osobu kratke pameti, onoga koji uništava sam sebe i koji je izgubio povjerenje u očima drugih ljudi.66

NOSTALGIJA (za domovinom)

Simbolizira rastanak supružnika ili prijatelja i bogatstvo nakon siromaštva. 67

NOVAC

Simbolizira zlo, prevaru, kufr, tugu, tjeskobu, brigu i loš govor, a nekada opskrbu ili izbavljenje iz krize. Ako se novac sanja u nekoj posudi, simbolizira zadovoljenje potreba, a ako se sanja da je otrkiven, vidljiv i da se obrće, onda simbolizira pogrdan govor i galamu.68

NOVČANIK

Simbolizira osobu ili tajnu. Ko sanja prazan novčanik – umrijet će onaj kome taj novčanik pripada; ko sanja da za pojasom ili u džepu ima novčanik postići će solidno znanje; ako je u novčaniku originalan novac, znanje će biti afirmativno, a ako je novac krivotvoren ili neupotrebljiv, treba još mnogo da se uči, kako bi se steklo znanje.69

NOŽ (mesarski)

Simbolizira jakog i hrabrog čovjeka koji je vješt u rješavanju sporova.70

NOŽ Simbolizira dobijanje neke ovosvjetske koristi, službi u određenom mjestu, muško dijete ili argument. Ko sanja da je dobio nož: ako je neoženjen – oženit će se; ako ima trudnu ženu – imat će lahak porod, a ako nema trudnu ženu, a traži svjedoka da posvjedoči istinu – naći će ga.

Ako je nož oštar – svjedok će biti pravedan; ako je nož tup ili iskrivljen – svjedok će biti utjeran u laž, a ako je nož stavljen u korice – svjedoku se neće omogućiti svjedočenje. Držanje kuhinjskog noža, ne upotrijebivši ga – dobit će sina koji će biti oštrouman, a ako taj nož upotrijebi – prekinut će posao koji je započeo.71

NOŽAR

Simbolizira čast, smirenost, osobu koja poučava ljude okretnosti i snalažljivosti, vladara preko kojeg se samo može realizirati određeni posao, i negativnu i neprijateljski raspoloženu osobu.72

NUH (sura)

Ko sanja da uči ovu suru afirmirat će dobro, a devalvirati zlo i pobijediti svoje neprijatelje.73

NUH, a.s.

Sanjati Nuha, a.s., znači doživjeti dug životni vijek, imati puno iskušenja od svojih protivnika, koja će se sretno završiti, puno zahvaljivati Uzvišenom Allahu na Njegovim blagodatima i puno kiše u toj godini.74

EN-NUR (sura)

Ko sanja da uči ovo poglavlje Allah Uzvišeni će mu dati svjetlo u srcu i osvijetliti kabur.75

NUŽDA

Simbolizira neistinu, besmislenost ili nevažeći ugovor za onoga koji želi brak, haram-imetak ili imetak zasnovan na kamati. 76

NUŽNIK

Simbolizira ženu. Ako čovjek sanja da je ušao u čist i prostran toalet, u kojem ne osjeća nikakv neugodan zadah – žena mu je dobra, lijepa u ophođenju, lijepog izgleda i pokorna Uzvišenom Allahu. Ako sanja da je ušao u tijesan toalet, pun nečistoće i da u njemu ne može komotno obaviti fiziološku potrebu – ima prgavu i nepristupačnu ženu.

Ako je još osjetio i neugodan zadah – žena mu je napasna i kao takva je poznata u društvu. Ako, pak, neko sanja da je zatvoren u toaletu – neka spletka će mu biti pripremljena; a ako sanja da je još i zaključan – to upućuje na njegovu smrt. 77

Autor teksta “Islamski sanovnik | Snovi na slovo N” “Šefik Kurdić” iz knjige “Snovi i njihova značenja – Sanovnik”.

  1.  Ibn Sirin, 210-213; Ibn Sirin (b), 223-226. i En-Nabulsi, 259-260.
  2.  Ibn Sirin, 40; Ibn Sirin (b), 26. i El-Džemel, 37.
  3. Ibn Sirin, 45. i 359; Ibn Sirin (b), 32. i 381; En-Nabulsi, 130. i El-Džemel, 47.
  4.  En-Nabulsi, 194. i 452. i El-Džemel, 237.
  5.  En-Nabulsi, 458.
  6. En-Nabulsi, 288.
  7. En-Nabulsi, 78. 
  8. Ibn Sirin, 130-132. i 313; Ibn Sirin (b), 135-136. i 331; En-Nabulsi, 97-98. i El-Džemel, 185-186.
  9.  Ibn Sirin, 40; Ibn Sirin (b), 25. i El-Džemel, 37.
  10.  Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 378. i En-Nabulsi, 119.
  11. Ibn Sirin, 356. i 378; Ibn Sirin (b), 378. i En-Nabulsi, 361-362.
  12.  Ibn Sirin, 39; Ibn Sirin (b), 24. i El-Džemel, 36.
  13.  En-Nabulsi, 364.
  14.  En-Nabulsi, 356.
  15.  En-Nabulsi, 163.
  16. En-Nabulsi, 104. i El-Džemel, 225.
  17.  En-Nabulsi, 312.
  18.  Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 377. i En-Nabulsi, 403-404.
  19.  En-Nabulsi, 339.
  20. En-Nabulsi, 288.
  21.  Ibn Sirin, 366; Ibn Sirin (b), 389. i En-Nabulsi, 75. i 136.
  22.  En-Nabulsi, 329.
  23.  Ibn Sirin, 367; Ibn Sirin (b), 390. i En-Nabulsi, 328-329.
  24. En-Nabulsi, 38-39. i El-Džemel, 213.
  25.  En-Nabulsi, 99.
  26. En-Nabulsi, 181.
  27. En-Nabulsi, 97.
  28.  En-Nabulsi, 264.
  29. En-Nabulsi, 78. i El-Džemel, 219.
  30. En-Nabulsi, 285. 
  31.  En-Nabulsi, 363.
  32. Ibn Sirin, 374. i En-Nabulsi, 378.
  33.  En-Nabulsi, 350.
  34. Ibn Sirin, 367; Ibn Sirin (b), 390. i En-Nabulsi, 217.
  35.  En-Nabulsi, 123.
  36. En-Nabulsi, 123.
  37. En-Nabulsi, 77-78. i El-Džemel, 216.
  38. En-Nabulsi, 65. i El-Džemel, 218.
  39.  En-Nabulsi, 387.
  40. Ibn Sirin, 331; Ibn Sirin (b), 350. i En-Nabulsi, 359. 
  41.  Ibn Sirin, 357; Ibn Sirin (b), 379; En-Nabulsi, 330. i El-Džemel, 264.
  42.  En-Nabulsi, 310. i 346.
  43.  En-Nabulsi, 134. i El-Džemel, 227-228.
  44. Ibn Sirin, 355; Ibn Sirin (b), 376; En-Nabulsi, 206. i El-Džemel, 240.
  45. Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 378. i En-Nabulsi, 119.
  46.  Ibn Sirin, 114; Ibn Sirin (b), 118; En-Nabulsi, 173. i El-Džemel, 159.
  47.  En-Nabulsi, 457.
  48.  Ibn Sirin, 289; Ibn Sirin (b), 307. i En-Nabulsi, 461.
  49.  Ibn Sirin, 178 i Ibn Sirin, (b), 188.
  50.   Ibn Sirin, 370; Ibn Sirin (b), 394. i En-Nabulsi, 100.
  51.  Ibn Sirin, 39; Ibn Sirin (b), 23. i El-Džemel, 35.
  52.  En-Nabulsi, 337.
  53. Ibn Sirin, 341-342; Ibn Sirin (b), 361. i En-Nabulsi, 183.
  54.  En-Nabulsi, 212.
  55.  Ibn Sirin, 215, Ibn Sirin (b), 227-228. i En-Nabulsi, 410-411.
  56.  En-Nabulsi, 376.
  57.  Ibn Sirin, 98; Ibn Sirin (b), 100. i En-Nabulsi, 212-213. i 239-240.
  58.   Ibn Sirin, 338; Ibn Sirin (b), 357. i En-Nabulsi, 393.
  59.  Ibn Sirin, 318; Ibn Sirin (b), 336. i En-Nabulsi, 161. i 402.
  60.  Ibn Sirin, 198; Ibn Sirin (b), 210. i En-Nabulsi, 456.
  61.  Ibn Sirin, 90-91; Ibn Sirin (b), 89-90. i En-Nabulsi, 322.
  62.  Ibn Sirin, 82-83; Ibn Sirin (b), 80; En-Nabusli, 57-58. i El-Džemel, 110.
  63.  Ibn Sirin, 150. i 168; Ibn Sirin (b), 156. i 177. i En-Nabulsi, 158. i 326.
  64. Ibn Sirin, 338; Ibn Sirin (b), 357. i En-Nabulsi, 417, 419. i 466.
  65.  Ibn Sirin, 338; Ibn Sirin (b), 357. i En-Nabulsi, 417, 419. i 466.
  66.  Ibn Sirin, 195; Ibn Sirin (b), 206. i En-Nabulsi, 455.
  67. En-Nabulsi, 164. 
  68.  Ibn Sirin, 283; Ibn Sirin (b), 300; En-Nabulsi, 362. i El-Džemel, 268.
  69.  Ibn Sirin, 340; Ibn Sirin (b), 400-401.
  70.  Ibn Sirin, 345. i Ibn Sirin (b), 365.
  71.  Ibn Sirin, 344-345 i Ibn Sirin (b), 364. i En-Nabulsi, 255.
  72.  Ibn Sirin, 169-170; Ibn Sirin (b), 179. i En-Nabulsi, 254.
  73.  Ibn Sirin, 40; Ibn Sirin (b), 26. i El-Džemel, 37.
  74.  Ibn Sirin, 29; Ibn Sirin (b), 12; En-Nabulsi, 461-462. i El-Džemel, 18.
  75.  Ibn Sirin, 39; Ibn Sirin (b), 24. i El-Džemel, 36.
  76. En-Nabulsi, 50.
  77. Ibn Sirin, 252-253; Ibn Sirin (b), 267. i En-Nabulsi, 399. i 423.
1 2

Vaš komentar