Islamski sanovnik | Snovi na slovo I

IBLIS

Simbolizira zaborav, ostavljanje namaza, činjenje grijeha, učenjaka inovatora u vjeri, otpadništvo u vjeri, varanje, sihr, zavist i rastavljanje supružnika. Ko sanja da je postao Iblis izgubit će vid, izići će iz vjere ili će naređivati negativno, a zabranjivati pozitivno, a ko sanja da je ubio Iblisa on plete zamke i pravi podvale. 1

IBRAHIM, a.s.

Simbolizira pobjedu nad neprijateljem, zadobijanje velikog hajra i berićeta, znanja i opskrbe, odagnavanje brige i tuge, zadobijanje žene vjernice i odlazak na hadž. 2

IBRIK

Simbolizira pokajanje za griješnika, a muško dijete za trudnicu. 3

IDOL

Simbolizira djecu, odlazak na dalek put, vrijeme i stabilnost u stvarima. Klanjanje kipu od zlata – približavanje čovjeku na kojeg se Plemeniti Allah rasrdio, od njega će doživjeti neku neugonost, izgubit će imetak i vjera će mu oslabiti; kip od srebra – na nedoličan način će se sastati sa nekom ženom; kip od bronze, željeza ili olova – napušta vjeru i zaboravlja svog Gospodara zbog dunjalučkih dobara; kip od drveta – svoju vjeru baca za leđa ili se kiti vjerom samo iz dunjualučkih interesa, a ne u ime Uzvišenog Allaha; preobraženje u Židova – napušta farzove; preobraženje u kršćanina – ne priznaje Allahove blagodati.

A ko sanja da je iz islamske prešao u neislamsku kuću, postao je nevjernik, nakon što je bio vjernik. 4

IDRIS, a.s.

Simbolizira da će Allah počastiti snivača pobožnošću, da će mu se djela završavati hairli i da će postati blag i učen. Ako neko sanja da je postao Idris, a.s., povećat će mu se znanje i postići će visoke stepene i položaje. 5

IFTAR

Simbolizira zavjet, ispravno vjerovanje, odagnavanje briga, ozdravljenje i vraćanje duga. Ko sanja da posti postići će ugled, primit će mu se pokajanje i rodit će mu se sin. Ko sanja da posti ramazanski post: ako je imao briga – nestat će mu; ako je bolestan – ozdravit će, ako je zalutao – spoznat će istinu; a ako je bio u dugu – vratit će ga. Ako je postio, pa se iftario, a u nečemu se, prije toga, dvoumio – stvar će mu biti kristalno jasna.

Post dva mjeseca na ime kefareta – pokajanje za grijeh koji je počinio; napošćavanje dana ramazana koje je izostavio – oboljet će; dobrovoljan post – te godine se neće razboljeti; post čitave godine – klonio se neposlušnosti Uzvišenom Allahu; a ako sanja da namjerno jede i niječe ramazanski post to upućuje da ta osoba omalovažava islamske propise. 6

IGLA (velika)

Simbolizira ženu, pa ako čovjek sanja da ima u ruci veliku iglu, a žena mu bude trudna, rodit će mu kćerku; a ako mu žena nije trudna, onda će on negdje putovati. 7

IGLA

Simbolizira ženu. Uvlačenje konca u iglu simbolizira spolni odnos, a uvlačenje nečega što nije konac upozorenje. Također, igla u snu upućuje da će se neženja oženiti, a siromah popraviti stanje i obogatiti se. Ko sanja da je dobio iglu s udjenutim koncem ili da s iglom šije, popravit će svoje nesređeno stanje. Ako se našivaju komadi odjeće, pokajat će se za ogovaranje ili će tražiti oprosta za učinjeni grijeh.

Iglom šiti ljudima odjeću simbolizira davanje savjeta ili uspostavljanje reda i mira. Gutanje igle u snu označava otkrivanje tajni onome ko mu može nanijeti štetu. Ko sanja da mu je igla ukradena ili da ju je izgubio, poslovi će mu biti u neredu. Ako se iglom bode i bocka neka osoba znači vrijeđanje drugih osoba i, očekivati je, da će se to njemu vratiti. 8

Islamski sanovnik | Snovi na slovo I Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo I Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo I Značenje snova

IGRA

Simbolizira uputu, znanje, radost, veselje, nedostatak u imetku, bolesti i smrt za bolesnog. 9

IGRE NA SREĆU

Simbolizira teškoće i brige. Ko sanja da se kocka – zapast će u grijeh; ko sanja da se kocka s nekom osobom i da je izgubio – ta ga osoba neće pobijediti, već će je on nekom istinom nadvladati; a ako je izgubio na kocki – zapast će u neku brigu, probleme ili zatvor. 10

EL-IHLAS (sura)

Učenje ove sure u snu simbolizira postizanje onoga što se želi, povećanje autoriteta i zaštita od devalviranja monoteizma. Također, učenje ove sure u snu simbolizira malu porodicu, udoban život i nagovještaj skore smrti. 11

IHRAM

Simbolizira hadž, umru, ženidbu (za neoženjenog), razvod (za oženjenog) i smrt (za bolesnog). Ko sanja da je obukao ihram za hadž ili umru, to upućuje na ženidbu neženje, a rastavu braka oženjenog. Ako je bio bolestan, umrijet će. Ako je bio od onih koji su ogrezli u zlu, oslobodit će se činjenja harama, posebno ako je to sanjao van sezone hadža. 12

IKAMET

Sanjanje ikameta upućuje na ispunjenje želja i prestanak određenih patnji. Tako, ko sanja da zatvorenik uči ikamet ili da stoji u namazu – bit će pušten iz zatvora, a ko sanja osobu koja nije u zatvoru da uči ikamet ostvarit će velike uspjehe. Ko, međutim, sanja da uči ikamet na vratima ili na postelji umrijet će! 13

IKINDIJA-NAMAZ

Simbolizira zakletvu ili obećanje koje će se prekršiti; upotpunjenje nečega, ali sa teškoćom i naporom; pobjedu, pomoć, uputu i dobro. Ko sanja da klanja ikindiju-namaz – posao koji radi mu je pri kraju. 14

ILOVAČA

Simbolizira bolest, beznačajnost i poniženje. Ko sanja da živi od rada sa ilovačom ili glinom to mu je dobro; ko sanja da obljepljuje Poslanikov, s.a.v.s., kabur ilovačom to znači da će hadž obaviti svojim novcem, dok ilovača za bolesnog označava smrt. 15

ILUSTRATOR

Simbolizira prihvatanje riječi, osobu koja ima svoje gledište, onoga koji naređuje i zabranjuje, a katkad može simbolizirati inžinjera ili projektanta. 16

IMAM

Ko sanja da ide sa imamom – on mu je muktedija, tj. pristaje za njim; ko raspravlja sa imamom lijepim riječima – udovoljit će nekoj svojoj potrebi; ko sanja da imam s njim govori – postići će visok položaj; ako to sanja trgovac – profitirat će u biznisu; onaj ko je u sporu – dobit će spor; ako je zatvorenik – bit će oslobođen, a ko sanja da se u hodu sudario sa imamom – on oponira imamu. 17

IMANJE

Simbolizira opskrbu i dobro. 18

IMENA

Simbolizira ugled, čast i respekt, ako se sanja da se snivač zove drugim imenom, koje ima lijepo značenje, kao što je Ahmed, Muhammed, Hasan, Alija, Seid i sl.; a ružnu mahanu ili oboljenje od mučne bolesti, ako se zove drugim imenom koje je ružno ili ima ružno značenje. 19

IMPOTENCIJA

Ko sanja da je impotentan sačuvan je od grijeha i izbjegava dunjaluk, a ako sanja da mu je nestalo impotencije dobit će vlast i bit će respektiran. Ženidba ženom s kojom se ne može imati intimni odnos zbog impotencije – trgovina bez kapitala i budućnosti; impotencija zbog starosti – zapadanje u brigu koja će prerasti u sramotu; a san da ga je neki čovjek učinio impotentnim – taj čovjek će ga osramotiti. 20

INAD

Simbolizira bijeg, izbjegavanje savjeta ili predavanja ili nerespektiranje učenih ljudi. Ko sanja da je nepomirljiv, bježat će od situacije u kojoj će se naći, kao što je neka vrsta upravljanja, trgovine, zanatstva i sl. 21

INDŽIL

Ko od muslimana sanja da posjeduje Indžil odat će se ibadetu, zuhdu, turizmu, sportu i samoći, a neki vele da ovaj san upućuje na laž, potvoru i bacanje ljage na časne muslimanke. Ima mišljenja da sanjanje Indžila upućuje na arhitekturu ili preuzimanje znanja od učenjaka ili pjesmu i muziku. 22

EL-INFITAR (sura)

Ko sanja da uči ovu suru bit će blizak vladarima, koji će mu ukazivati počast. 23

INFLUENCA

Prehlada, kihanje ili nazeb u snu simboliziraju neku lakšu bolest, nakon koje slijedi ozdravljenje, a, također, i sporu vijest za putnika. 24

Islamski sanovnik | Snovi na slovo I Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo I Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo I Značenje snova

INICIRANJE

Podsticanje nekoga drugog na hranu ili činjenje nekog dobra simbolizira pokajanje griješnika, a podsticanje nekoga na rad, ili podsticanje konja na hod, ili galop simbolizira primanje savjeta.

INOČA

Simbolizira bolest, sljepilo, ružan postupak, odavanje neke tajne ili kakve druge teškoće. 25

INSAN

Simbolizira snivača ukoliko se sanja nepoznati čovjek, pa ako taj čovjek radi dobro može ukazivati na dobro koje snivač radi, a ako radi zlo može ukazivati na snivačevo zlo djelo. Ako, pak, sanja poznatog i konkretnog čovjeka, onda to upućuje na postizanje visokog položaja dotičnog čovjeka koji se sanja. 26

EL-INSAN (sura)

Ko uči ovu suru u snu – bit će darežljiv, zahvalan i imat će lijep život. 27

INSPEKTOR

Simbolizira osobu koja ima mogućnosti kažnjavanja. 28

EL-INŠIKAK (sura)

Ko sanja da uči ovo poglavlje imat će brojno potomstvo. 29

EL-INŠIRAH (sure)

Ko sanja da uči ovu suru Uzvišeni Allah će mu omiliti islam, olakšati poslove i otkloniti brige. 30

INTENDANT

Simbolizira pouzdanog čuvara i učena čovjeka, budući da je Jusuf, a.s., obavljao tu funkciju. 31

INTERPRETACIJA

Simbolizira vijesti koje su stigle preko jezika nekoga ko nije iskren. Međutim, ukoliko mu iskrena osoba protumači i interpretira nešto – to upućuje da je istina kako je rekao ili protumačio. 32

INTERPRETATOR

Simbolizira vaiza, savjetnika, radost, putovanje i preseljenje iz jednog u drugo mjesto. 33

INTIMNI ODNOS

Simbolizira postizanje željenog cilja. Spolni odnos sa svojom suprugom – on će od nje ili ona od njega dobiti ono čemu se nada i šta očekuje. Snošaj sa nekom osobom od bliske rodbine, tj. mahremom, s kojom, inače, ne može stupiti u brak označava uspostavljanje rodbinskih veza i dobro postupanje prema majci. Spolno općenje sa poznatim životinjama – činjenje dobra onome ko to ne zaslužuje ili udjeljivanje za što se nagrada dobiti neće.

Sanjanje da neka životinja ima spolni odnos s njim – bit će pobijeđen i poražen, izuzev ako takav čin nije u snu smatrao pokuđenim i nenormalnim. Spolni odnos u analni, stražnji dio – neprirodan način traženja nečega. Sanjanje muškarca da ima spolni odnos sa umrlom osobom – ta umrla žena će od snivača dobiti neku korist. Ko sanja da ga je umrla osoba obljubila – on će dobiti neko dobro od te osobe, kao što je nasljeđe i sl.

Sanjanje spolnog odnosa sa majkom – neposlušnost prema roditeljima; spolni odnos sa umrlom majkom – brza smrt. Ko sanja da ga je obljubio neki muškarac – riješit će se briga i ozdraviti, ako je bio bolestan. Ako sanja da je neki nepoznati starac obljubio njegovu suprugu, ostvarit će neku dobit; a ako je to učinio mladić – njegov neprijatelj ga iskorišćava i podstiče na nasilje. Ako zatvorenik sanja da je obljubljen, bit će oslobođen. Treba napomenuti, kako ističu poznati tumači snova, da se svaki san u kojem se spolno opći, a poslije kojeg je obavezno kupanje, ne ubraja u one snove koje treba tumačiti.

IRONIJA

Simbolizira maloumnost. Ko sanja da je izvrgnut ironiji i ismijavanju – bit će obmanjen. 34

‘ISA, a.s.

Sanjanje ovog poslanika simbolizira da je snivač dobar čovjek, koji ima puno dobra, koji mnogo putuje, osoba koja voli ibadet, zadovoljava se sa malim, u toj godini ga neće zadesiti ništa nepoželjno i ispunjavat će mu se dove.

Ko sanja da ga je vidio olakšat će mu se savladavanje medicine i medicinskih znanosti; ko ga sanja u džamiji ili nekom mjestu, a to mjesto bude u nekim poteškoćama – Uzvišeni Allah će te ljude spasiti od neugodnosti u tom mjestu; ko sanja da se on preobrazio u Isaa, a.s., ili da je obukao njegovu odjeću: ako je na vlasti – još će je više učvrstiti; ako je učenjak – ljudi će se njime okoristiti; ako je ljekar – puno će svijeta izliječiti i bolesti definirati i otkriti, a ako ga sanja žena – rodit će dijete koje će postati ljekar. 35

ISHAK, a.s.

Simbolizira radosnu vijest, sigurnost od straha, brigu, tugu, izlazak iz brige u olakšicu, iz tjeskobe u razgaljenost, iz griješenja u pokornost i iz neposlušnosti roditeljima u razvijanje rodbinskih odnosa. Ako ga neko sanja u lijepom liku i obliku, to upućuje na čast, ugled, radost i savladavanje poteškoća, a ako ga sanja u izmijenjenom liku i obliku, onda to upućuje na gubljenje vida. 36

ISKOPAVANJE

Simbolizira lukavstvo, špijuniranje ili praćenje nečijeg traga. 37

ISKRE

Simboliziraju ružan govor i loša djela koja osobu vode u džehennemsku vatru. Ako neko sanja da su varnice ili iskre pale u narod, naprijateljstvo će zavladati među njegovim stanovnicima. 38

ISKRENOST

Simbolizira vjeru ili zaštitu. Ako vjernik sanja da vjeruje, iskren je u svom vjerovanju; a ako nevjernik sanja da je iskren, postat će vjernik i napustit će ateizam. 39

ISKRIVLJENJE

Simbolizira licemjerstvo u vjeri i falsificiranje Kur’ana. 40

ISKUSTVO

Simbolizira imetak neke osobe, njegovo poznavanje određenih stvari, radnji ili zanata. 41

Islamski sanovnik | Snovi na slovo I Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo I Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo I Značenje snova

ISKUŠENJE

Simbolizira radost, sreću, zadovoljstvo i olakšicu nakon tegobe. 42

ISLAM

Simbolizira stabilnost i kontinuiranost u vjeri. Ako nevjernik sanja ovaj san – preći će na islam; a ako musliman sanja da je prešao na islam – bit će sačuvan od raznih neugodnosti. 43

ISLAMSKI UČENJAK

Simbolizira veliki ugled, dobar glas ili povećanje znanja. Ko sanja nekog poznatog i istaknutog učenjaka u nekom mjestu, Allah će od stanovnika tog mjesta otkloniti teškoću, nevolju ili problem u kojem se nalaze, a ko sanja sebe kao poznatog šerijatskog pravnika pred kojim drugi uče i saznaju, a on inače nije takav, imat će veliko iskušenje. 44

ISMAIL, a.s.

Ko sanja Ismaila, a.s., bit će mu podaren izuzetan dar govora, vlast, obdarenost bavljenja politikom i diplomatijom, gradnja džamije ili iskušenje sa roditeljima, koje će se sretno završiti. 45

ISMIJAVANJE

Simbolizira maloumnost. Ko sanja da je izvrgnut ironiji i ismijavanju – bit će obmanjen. 46

ISPADANJE (zuba)

Simbolizira dug životni vijek. Ko sanja da su mu svi zubi ispali živjet će dugo, ko sanja da su mu svi zubi ispali i više ih neće vidjeti – članovi njegove porodice će umrijeti prije njega ili će se razboljeti; ko sanja da su mu gornji zubi ispali na njegovu ruku – to označava imetak koji mu dolazi, ako su ispali u njegovo krilo – muško dijete; a ako su mu gornji zubi ispali na zemlju – to upućuje na smrt; a ako sanja da su mu donji zubi ispali – to simbolizira bol, brigu i tugu.

Ako sanja da mu je ispao jedan zub, a bude zadužen – isplatit će brzo dug; a ako sanja da su mu zubi ispali i da ne može jesti – osiromašit će. 47

ISPITIVANJE

Simbolizira slijeđenje tragova i preciznost u poslovima. Ko bude sanjao da nešto pita, to simbolizira traženje znanja, poniznost Allahu i porast njegove vrijednosti kod drugih. 48

ISPLJUVAK

Simbolizira imetak i snagu čovjeka. Ko pljune na čovjeka – potvorit će ga; ko pljune na zid – uložit će svoj imetak u džihad ili trgovinu; ko pljune na zemlju – kupit će zemlju ili neku nekretninu. Obilna pljuvačka u ustima – obilje imetka; pljuvačka koja teče iz usta – dobijanje nekog imetka; topla pljuvačka – dug život; hladna – smrt; a suha – siromaštvo. 49

EL-ISRA (sura)

Ko sanja da uči ovu suru bit će cijenjen kod Plemenitog Allaha i pobijedit će svoje neprijatelje. 50

ISPRAĆAJ

Simbolizira gubljenje položaja, razvod braka, smrt bolesnika, odlazak iz jedne zemlje u drugu ili promjenu profesije. Ko sanja da se oprašta od supruge – to upućuje na razvod braka. Za upravitelje ovaj san znači gubljenje uprave, a za trgovce i ljude od biznisa gubitak u poslu. 51

ISRAFIL, a.s.

Sanjanje ovog meleka ukazuje na uspostavljanje pravde nakon tiranije i nepravde, opremanje vojske, putovanje, poteškoće, strah i vraćanje dugova. Ko ga sanja da puše u sur/rog, misleći da to niko, osim njega, nije čuo – to upućuje na smrt onoga koji sanja; a ako misli da su ga u tom mjestu drugi čuli – onda to označava smrt nekoga u tom mjestu. 52

ISTIAZE

Učenje Euzu billahi mineš-šejtanir-radžim u snu simbolizira sigurnost od ortaka prevaranta, čistoću i islam nakon kufra. Ko sanja da puno uči Euzu bit će opskrbljen korisnim znanjem, uputom, sigurnošću od neprijatelja, zadovoljenjem sa halal- zaradom i ozdravljenje, posebno ako je bolest nastala džinskim djelovanjem. 53

ISTIGFAR

Simbolizira obilnu opskrbu, dobijanje sina, pobjedu i odagnavanje belaja i iskušenja. Ko sanja da čini istigfar, tj. traži oprosta od Uzvišenog Allaha bit će opskrbljen obilnom nafakom i zadobit će djecu.

Ako sanja da šuti i ne izgovara istigfar, to upućuje na njegovo licemjerstvo; ako neko sanja da žena izgovara: Estagfirullah! – to znači da je ona bludnica; ko sanja da izgovara istigfar nakon završetka namaza, okrenut Kibli – dova će mu se primiti; a ako tom prilikom nije okrenut prema Kibli – učinit će grijeh za koji se treba pokajati. 54

ISTIHARA-NAMAZ

Simbolizira rasipanje, disperziju, nesigurnost, smetenost i lijep svršetak. 55

ISTINA

Simbolizira slijeđenje upute i udaljavanje od zablude. Ako neko sanja da čuje istinu, kao što je učenje Kur’ana i sl. to upućuje na naprijed spomenuto. 56

ISTINOLJUBIVOST

Simbolizira vjeru ili zaštitu. Ako vjernik sanja da vjeruje, iskren je u svom vjerovanju; a ako nevjernik sanja da je iskren, postat će vjernik i napustit će ateizam. 57

ISTRAŽIVAČ

Simbolizira osobu koja se bori protiv licemjera i varkom uzima njihove imetke. 58

IŠČEZAVANJE

Simbolizira prestanak koristi. 59

Islamski sanovnik | Snovi na slovo I Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo I Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo I Značenje snova

ITIKAF

Ko sanja da je u itikafu u džamiji aktivirat će se na hairli poslovima i bit će uz dobru ženu; ko sanja da je u itikafu u nekoj radnji ili prodavnici angažirat će se na poslovima vezanim za život i životni standard, a ko sanja da provodi itikaf u crkvi – osamit će se sa ženom bludnicom. 60

IZBAVLJENJE

Simbolizira rezultate dobrih djela, kao što su post i sadaka. 61

IZBJEGAVANJE

Međusobno izbjegavanje i okretanje leđa simbolizira griješenje, mržnju, Allahovu srdžbu, poraz i bježanje s bojišta. Ko sanja da je pobjegao od svojih i obratio se nepoznatim, tuđim ljudima, podstičući ih na borbu, to simbolizira njegovo tračanje i klevetanje među svijetom. 62

IZBOČINA

Simbolizira, ako je velika, lijep odgoj supruge; a ako je mala loš odgoj supruge. Ako čovjek sanja da sjedi na nekoj izbočini – razvest će se od supruge. Izbočine u kući simboliziraju otklanjanje briga i poteškoća i povratak rahatluka. Ko sanja da ima izbočine od šarenog stakla – to upućuje na zasađivanje stabala i zasijavanje sjemena i usjeva. 63

IZBOR

Ko sanja da ga je narod izabrao i da je njihov izabranik zadobit će neko vođstvo. 64

IZDAJA

Simbolizira blud, krađu i nedostatak u vjeri ili dunjaluku. Ako se izdaja pojavi među bogatim ljudima, onda ona simbolizira njihovo osiromašenje. 65

IZDISANJE

Simbolizira sumnju vezanu za Kur’an, svađu vezanu za vjeru, opremanje putnika, promjenu mjesta boravka ili zanimanja, izmirenje duga ili razvod braka. 66

IZDRŽLJIVOST

Simbolizira radosnu vijest, visok ugled, sretan završetak nečega čijeg se ishoda pribojava i upozorenje na nadolazeća iskušenja. Ko sanja da se strpio prilikom nanošenja štete, bit će spašen, postići će dobro, visok ugled, zdravlje i pobjedu.

IZGOVARANJE ŠEHADETA

Izgovaranje šehadeta u namazu simbolizira oslobađanje briga i udovoljenje njegovih potreba. 67

IZMET

Simbolizira imetak. Obavljanje fiziološke potrebe – oslobađanje od briga, a ako ima imetka – podijelit će zekat. Jedenje, dobijanje i pohranjivanje izmeta – haram-imetak, uz kajanje. Obavljanje fiziološke potrebe u odjeću – činjenje neke sramote; obavljanje te potrebe u postelji – dugo bolovanje, a obavljanje fiziološke potrebe na mjestu na kojem nije pokuđeno to obaviti ukazuje na neko dobro i prestanak brige i tuge. 68

IZMET (ptičiji)

Izmet orla simbolizira svrgavanje vladara sa vlasti. 69

IZMIRENJE DUGA

Simbolizira vođenje računa o rodbinskim vezama, pomaganje siromaha i zadobijanje prilike da obavi nešto što do tada nije mogao obaviti; nešto što je vezano za dunjaluk, ali i šehadet, kefaret, zekat ili hadž. 70

IZMIRENJE

Simbolizira mir, ljubav, pokajanje od grijeha, činjenje onoga što Plemeniti Allah voli i pojavu nekog dobra. Pozivanje u snu na izmirenje upućuje na dobro i Uputu; a sprječavanje pomirenja ukazuje na sprječavanje dobra. Pomirenje između dvije zaraćene strane ukazuje na sigurnost od straha i povećanje nafake. 71

IZNAJMLJIVANJE

Simbolizira sigurnost od straha, oslobođenost od tegoba ili sklapanje braka. Najmodavac simbolizira čovjeka koji najamnika vara, obmanjuje i podstiče na neki zamršeni posao, a kada mu više ne bude potreban, odriče ga se i pušta ga da propadne. 72

IZOBILJE

Simbolizira olakšanje nakon teškoće, odagnavanje brige i tuge i rješavanje duga. 73

IZOBRAZBA

Učenje Kur’ana, hadisa, mudrosti ili nekog zanata simbolizira bogatstvo nakon neimaštine, Uputu nakon zablude, brak za neoženjenog ili neudatu, i rađanje djeteta za onoga ko ga nema. Ko sanja da uči u snu razvrat, nevjerstvo ili način kako da krade – to upućuje na zabludu nakon Upute, siromaštvo nakon blagostanja i nevjerstvo nakon imana. 74

IZVIĐAČ

Simbolizira komoditet i olakšanje nakon napora, poučavanje ljudi i njihovo usmjeravanje Ispravnom putu i gledištu, i osobu koja komunicira sa licemjerima i varkom od njih uzima njihov imetak. 75

IZVOR

Simbolizira blagodat, dobro i ispunjenje želja. Ko sanja da mu je izvor provrio u kući ili banji – to upućuje na neku neugodnost ili nesreću. Ukoliko sanja da uzima abdest na izvoru neke vode: ako je u problemima – riješit će ih se; ako je bolestan – bit će izliječen; ako je u dugovima – riješit će ih se; a ako je pod nekim stresom ili strahom – nestat će ga. 76

Autor teksta “Islamski sanovnik | Snovi na slovo I” “Šefik Kurdić” iz knjige “Snovi i njihova značenja – Sanovnik”.

  1. Ibn Sirin, 73; Ibn Sirin (b), 67; En-Nabulsi, 36. i El-Džemel, 95.
  2. Ibn Sirin, 29; Ibn Sirin (b), 12. i En-Nabulsi, 35.
  3. En-Nabulsi, 36.
  4. Ibn Sirin, 330-331; Ibn Sirin (b), 348-349. i En-Nabulsi, 304-305.
  5. Ibn Sirin, 29; Ibn Sirin (b), 12; En-Nabulsi, 38. i El-Džemel, 18.
  6. Ibn Sirin, 54-55; Ibn Sirin (b), 44-45; En-Nabulsi, 306-307. i El-Džemel, 65-66.
  7. En-Nabulsi, 427. 
  8. Ibn Sirin, 341; Ibn Sirin (b), 360. i En-Nabulsi, 35-36.
  9. En-Nabulsi, 288-289. 
  10. Ibn Sirin, 367. i 376; Ibn Sirin (b), 391. i En-Nabulsi, 407, 435. i 453. 
  11. Ibn Sirin, 42; Ibn Sirin (b), 28. i El-Džemel, 39.
  12. En-Nabulsi, 38. i El-Džemel, 212. 
  13. Ibn Sirin, 47; Ibn Sirin (b), 34; En-Nabulsi, 51. i El-Džemel, 50. 
  14.   Ibn Sirin, 49, Ibn Sirin (b), 36. i En-Nabulsi, 302.
  15. En-Nabulsi, 320 
  16. En-Nabulsi, 216. i El-Džemel, 245.
  17. Ibn Sirin, 145-146; Ibn Sirin (b), 151-154. i En-Nabulsi, 54. i 179-180.
  18. En-Nabulsi, 312. 
  19. Ibn Sirin, 369; Ibn Sirin (b), 393. i En-Nabulsi, 47.
  20. Ibn Sirin, 118; Ibn Sirin (b), 122; En-Nabulsi, 343. i El-Džemel, 166. 
  21. Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 377. i En-Nabulsi, 403-404. 
  22. En-Nabulsi, 56. i El-Džemel, 211.
  23. Ibn Sirin, 40-41; Ibn Sirin (b), 26. i El-Džemel, 37. 
  24. Ibn Sirin, 116; Ibn Sirin (b), 120; En-Nabulsi, 233. i El-Džemel, 163. 
  25. En-Nabulsi, 384.
  26. En-Nabulsi, 56-57. i 212. 
  27. Ibn Sirin, 40; Ibn Sirin (b), 26. i El-Džemel, 37. 
  28. En-Nabulsi, 416. 
  29. Ibn Sirin, 41; Ibn Sirin (b), 26. i El-Džemel, 37. 
  30. Ibn Sirin, 41; Ibn Sirin (b), 27. i El-Džemel, 38.
  31. Ibn Sirin, 149; Ibn Sirin (b), 155. i En-Nabulsi, 383. 
  32. En-Nabulsi, 88. 
  33. En-Nabulsi, 434. 
  34. Ibn Sirin, 367; Ibn Sirin (b), 390. i En-Nabulsi, 246.
  35. En-Nabulsi, 344-345. 
  36. Ibn Sirin, 29; Ibn Sirin (b), 12-13; En-Nabulsi, 45. i El-Džemel, 19.
  37. En-Nabulsi, 151. 
  38. En-Nabulsi, 284-285.
  39. Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 378. i En-Nabulsi, 298. 
  40. En-Nabulsi, 410.
  41. En-Nabulsi, 192.
  42. En-Nabulsi, 78. i El-Džemel, 219. 
  43. En-Nabulsi, 47. 
  44. En-Nabulsi, 325.
  45. Ibn Sirin, 29; Ibn Sirin (b), 13; En-Nabulsi, 47. i El-Džemel, 19. 
  46. Ibn Sirin, 367; Ibn Sirin (b), 390. i En-Nabulsi, 246.
  47. En-Nabulsi, 253-254.
  48. En-Nabulsi, 241. 
  49. Ibn Sirin, 103; Ibn Sirin (b), 106. i En-Nabulsi, 72. 
  50. Ibn Sirin, 39; Ibn Sirin (b), 23. i El-Džemel, 36. 
  51. Ibn Sirin, 369; Ibn Sirin (b), 393. i En-Nabulsi, 101-102.
  52. Ibn Sirin, 36; Ibn Sirin (b), 19; En-Nabulsi, 46. i El-Džemel, 30.
  53.   En-Nabulsi, 44. i El-Džemel, 211.
  54. Ibn Sirin, 50; Ibn Sirin (b), 39; En-Nabulsi, 45. i El-Džemel, 56. 
  55. En-Nabulsi, 303. 
  56. En-Nabulsi, 152.
  57. Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 378. i En-Nabulsi, 298.
  58. Ibn Sirin, 172. i Ibn Sirin (b), 182.
  59. En-Nabulsi, 363. 
  60. En-Nabulsi, 50. i El-Džemel, 211. 
  61. En-Nabulsi, 452.
  62. En-Nabulsi, 357.
  63. En-Nabulsi, 313.
  64.   Ibn Sirin, 368. i Ibn Sirin (b), 392.
  65. En-Nabulis, 183.
  66. En-Nabulsi, 444. 
  67. En-Nabulsi, 290.
  68. Ibn Sirin, 106-107; Ibn Sirin (b), 109-110. i En-Nabulsi, 346-347. 
  69. En-Nabulsi, 205.
  70. En-Nabulsi, 202. 
  71. Ibn Sirin, 163; Ibn Sirin (b), 172. i En-Nabulsi, 304.
  72. Ibn Sirin, 365; Ibn Sirin (b), 388. i En-Nabulsi, 37.
  73. En-Nabulsi, 215.
  74. En-Nabulsi, 95.
  75. En-Nabulsi, 451.
  76. En-Nabulsi, 450.

Vaš komentar