Sadržaj
KIŠOBRAN
Simbolizira vlast, čast i respekt. Ko sanja da je raširio suncobran postići će ugled i čast. 1
KIT
Simbolizira ugovor, zakletvu, obećanje, brigu, tugu, iščezavanje položaja i nestanak srdžbe. 2
KLADA
Simbolizira slabost, nemoć, paralizu i neaktivnost. 3
KLANJE
Simbolizira neposlušnost i nasilje, ako se pojavi krv, a ako se ne pojavi krv prilikom klanja, onda upućuje na poslušnost i lijep postupak. Ko sanja da je zaklan neka traži utočište kod Uzvišenog Allaha. Snivač koji sanja zaklane ljude će upotpuniti svoje želje i stremljenja.
Ko sanja da ga neko kolje postići će ono što je želio: ako je bio zatvoren, bit će oslobođen, ako je bio uplašen – postat će siguran i oslobođen straha. Ako, pak, neko sanja da kolje drugog čovjeka, to znači da mu čini nasilje; ko vidi zaklanog čovjeka, a ne bude znao ko ga je zaklao – onda snivač uvodi neku novotariju u vjeru.
Ako sanja da kolje oca ili majku, neposlušan je prema njima; ko sanja da kolje ženu – obljubit će je. Ko bude u brigama, pa sanja da je zaklan – riješit će se tih briga; a ko sanja da kolje sam sebe – žena mu je haram. 4
KLAONICA
Simbolizira prolijevanje krvi, nasilje, mučilište, zatvor, pa onaj ko sanja da je ušao u klaonicu neka se pričuva zatvora. 5
KLAPARANJE
Simbolizira bogate trgovce i biznismene na koje ljudi obraćaju pažnju i uvažavaju ih zbog njihovih materijalnih sredstava. 6
KLARINET
Simbolizira igru, zabavu i neku vrstu iskušenja, a nekada radost i zadovoljstvo. Ko sanja da svira na fruli – on se poučava Kur’anu, njegovim značenjima i lijepo će učiti Kur’an. Ako bolesnik sanja da svira frulu, umrijet će; ako to sanja onaj koji očekuje dijete, dobit će ga; a ako sanja da mu frulu dodaje vladar, zadobit će neku upravu, ako je za to sposoban, a ako nije, bit će izbavljen iz neke teške situacije.
KLAS
Simbolizira sakupljeni imetak koji se udvostručava. Zeleni klas na stabljici simbolizira opskrbu, obilje i plodnost, a sasušeni klas simbolizira sušu, neplodnost i oskudicu. 7
KLASA
Simbolizira suprugu, život ili dobar posao preko kojeg ga je Uzvišeni Allah uzdigao. 8
KLEKA
Simbolizira imetak koji se oplođuje i konstantno raste. 9
KLESAR
Simbolizira približavanje velikim grijesima, neprijateljstvo, psovku i razbijanje džemata. 10
KLEVETNIK
Simbolizira neko zlo i razdor među ljudima. 11
KLIN
Simbolizira imetak, snagu, položaj, stabilnost u stvarima ili neku stvar u kojoj ima licemjerstva. Ko sanja da udara kolac ili klin u zid ili zemlju, ako je neoženjen – oženit će se; ako je oženjen – supruga će mu zatrudnjeti; ko sanja da neki učen čovjek udara kolac ili klin u njegova leđa – neko će od njegovih potomaka postati učenjak, a ko sanja da je iščupao klin ili kolac – to upućuje da će se nadnijeti nad samu smrt. 12
KLINAC
Simbolizira halifu, princa, osobu koju ljudi koriste kao posrednika u obavljanju nekih svojih poslova, ispravno rješenje, potrebne dokaze, imetak i snagu. 13
KLISTIRANJE14
Ako osoba sanja da se klistira nečim što se i koristi u te svrhe, to simbolizira neki zastoj, a ako to čini zbog neke bolesti koju ima kod sebe, onda simbolizira nešto što ima pozitivnog utjecaja na njegovu vjeru. 15
KLOPKA
Simbolizira čovjeka slabe vjere, spletkaroša i onoga koji, na bilo koji način, nalazi izlaze iz svake situacije. Tako, ko sanja da posredstvom klopke lovi vrapca – to upućuje na to da on ima pokvarenu vjeru i da pravi spletke nekom velikom čovjeku. 16
KLOZET
Simbolizira ženu. Ako čovjek sanja da je ušao u čist i prostran toalet, u kojem ne osjeća nikakv neugodan zadah – žena mu je dobra, lijepa u ophođenju, lijepog izgleda i pokorna Uzvišenom Allahu. Ako sanja da je ušao u tijesan toalet, pun nečistoće i da u njemu ne može komotno obaviti fiziološku potrebu – ima prgavu i nepristupačnu ženu; a ako je još osjetio i neugodan zadah – žena mu je napasna i kao takva je poznata u društvu.
Ako, pak, neko sanja da je zatvoren u toaletu – neka spletka će mu biti pripremljena; a ako sanja da je još i zaključan – to upućuje na njegovu smrt. 17
KLUPA
Simbolizira lijepu, karakternu i uglednu ženu s mnogo djece. Ko sanja da sjedi na klupi, to upućuje na izobilje, vlast, ugled i visok položaj. Ko sanja klupu pred kućnim vratima, to upućuje na njegovog ili prijatelja njegove žene. Ako bolesnik sanja da ga nose na klupi, to onda upućuje na njegovu smrt. 18
KLUPKO
Simbolizira dug život i vrijednog službenika ili najamnika, a za ljude od biznisa i poslovanja dobit i zaradu. 19
KLJUČ
Simbolizira opskrbu, imetak, mudrost, neko dobro, otkrovenje nekih tajni, pobjedu nad neprijateljem, uslišanu dovu, djecu i muževe. Ključ od Dženneta – postizanje znanja, pronalazak blaga i nasljeđivanje halal-imetka; ključ Kabe – zaštitit će nekog velikana; otključavanje vrata ključem – dova će biti primljena njemu, njegovim roditeljima ili nekoj drugoj osobi, ili će postići ono što je dovom tražio, a ko sanja da je ključem otključao dvorac i ušao u njega – doživjet će veliko olakšanje i postići veliko dobro, koristeći se dovom ili nečijom pomoći. 20
KLJUN
Simbolizira podmirenje potrebe, zastupnika ili prinudno putovanje, a za onoga ko ga posjeduje veliki ugled. 21
KNA
Simbolizira ukras u imanju i djeci, kao i posao kojeg čovjek radi. 22
KNIVENJE
Simbolizira neku vrstu prekrivanja i zastiranja. Knivenje brade simbolizira dvoličnost i varanje u poslovima; knivenje sijedih dlaka – snagu, moć i ugled; oknivena ruka – težak život ili putovanje, a knivenje kose u crno – loše stanje i propale poslove. 23
KNJIGA
Simbolizira moć, snagu, sabesjednika, izbavljenje iz briga i izliječenje od bolesti. Ko sanja da je dobio knjigu zadobit će snagu i moć. Uzimanje knjige desnom rukom – svako dobro; primanje lijevom rukom – kajanje za počinjena djela, a uzimanje knjige od nekog čovjeka svojom desnicom – uzet će mu ono što mu je najdraže. 24
KNJIGOVEZAC
Simbolizira čuvara tajni, osobu koja održava ljubav i prijateljstvo, krojača ili gasala. 25
KNJIŽAR
Simbolizira iščezavanje briga, rješavanje problema, iščitavanje i raščlanjivanje čudnih vijesti, ženidbu neoženjenih, pokajanje griješnika i primanje islama nevjernika. 26
KOBAC
Simbolizira vladara nasilnika. Ko sanja da se preobrazio u kopca – dobit će upravu, ali će veoma brzo biti smijenjen s položaja. 27
KOBILA
Simbilizira časnu i dostojanstvenu ženu i ljude poznate po lijepom odgoju. Ko uzjaše kobilu u snu napravit će neki grijeh sa ženom; ko sanja da je dobio ili kupio kobilu, a bude neoženjen oženit će se časnom i dostojanstvenom ženom; ko sanja da mu je kobila nestala, ukradena ili uginula to će mu se desiti sa ženom; ko sanja da je ostavio kobilu rastavit će se od žene ili će mu umrijeti; ko sanja da se oždrijebila povećat će mu se imetak; a ko sanja da pije njeno mlijeko približit će mu se vladar i imat će od njega koristi. 28
KOCKA(NJE)
Simbolizira teškoće i brige. Ko sanja da se kocka – zapast će u grijeh; ko sanja da se kocka s nekom osobom i da je izgubio – ta ga osoba neće pobijediti, već će je on nekom istinom nadvladati; a ako je izgubio na kocki – zapast će u neku brigu, probleme ili zatvor. 29
KOČIĆ
Simbolizira imetak, snagu, položaj, stabilnost u stvarima ili neku stvar u kojoj ima licemjerstva. Ko sanja da udara kolac ili klin u zid ili zemlju, ako je neoženjen – oženit će se; ako je oženjen – supruga će mu zatrudnjeti; ko sanja da neki učen čovjek udara kolac ili klin u njegova leđa – neko će od njegovih potomaka postati učenjak, a ko sanja da je iščupao klin ili kolac – to upućuje da će se nadnijeti nad samu smrt. 30
KOČOPERENJE
Simbolizira omašku u vjeri ili dunjalučku počast koja će brzo iščeznuti. 31
KOFA
Simbolizira sredstvo za postizanje cilja ili osobu koja spletkama stječe imetak. Ako neko sanja da kofom ili kantom crpi vodu iz bunara i da je toči u svoju posudu, spletkama zarađuje imetak; ako je vodu iz kofe prolio van svoje posude, imetak neće dugo potrajati; ako je tom vodom zalijevao vrt, žena će se okoristiti tim imetkom; ako mu vrt dadne plod, žena će mu roditi dijete.
Spuštanje kofe u bunar za čovjeka koji ima trudnu ženu upućuje na rađanje sina. Ako osoba koja traži znanje iz bunara vadi vodu, onda joj bunar simbolizira učitelja, a od njega će preuzeti znanja onoliko koliko je vode izvukao iz bunara. 32
KOJOT
Simbolizira bestidnog čovjeka koji čini nasilje, koji je okrutan i koji nema milosti. Ono što se iznosi o lisici, to se, također, odnosi i na kojota. 33
KOKOSOV ORAH
Simbolizira astrologa, gatara ili imetak dobijen od nekog stranca. Ko sanja da jede kokosov orah bavit će se astrologijom ili će uvažavati mišljenja astrologa; a ko sanja da je postao astrolog ili gatar – jest će na javi kokosov orah. 34
KOKOŠ
Simbolizira lahkoumnu, glupu, ali lijepu ženu. Uz to, kokoš i kokošije perje simboliziraju koristan imetak. Ko sanja da je zaklao crnu kokoš – uzet će nevinost djevojci; ko sanja da je zaklao kokoš – zadobit će prijatan halal-imetak; a ko sanja da ima puno kokoški u svojoj kući – to upućuje na zadobijanje vlasti, imetka i iščezavanje straha. 35
KOKOŠINJAC
Simbolizira kuću. Ko sanja da je kupio kokošinjac i da je u njega stavio kokoš – kupit će kuću i u nju će uvesti svoju ženu; a ko sanja da je proturio glavu u kokošinjac, da ga nosi na glavi i da s njim ide na pijacu – prodat će kuću i tražit će svjedoke za kupoprodaju. 36
KOLA
Simbolizira imetak, visoki položaj i autoritet uglednog čovjeka. Blistavo nakićeno auto – povećanje položaja i autoriteta. Auto na kome nema sjaja niti ukrasa upućuje da je snivač skromna osoba i da je u suštini bolji nego što se pred ljudima pokazuje. 37
KOLAC
Simbolizira imetak, snagu, položaj, stabilnost u stvarima ili neku stvar u kojoj ima licemjerstva. Ko sanja da udara kolac ili klin u zid ili zemlju, ako je neoženjen – oženit će se; ako je oženjen – supruga će mu zatrudnjeti; ko sanja da neki učen čovjek udara kolac ili klin u njegova leđa – neko će od njegovih potomaka postati učenjak, a ko sanja da je iščupao klin ili kolac – to upućuje da će se nadnijeti nad samu smrt. 38
KOLAČ
Simbolizira iskrenost u vjeri, oslobađanje zatvorenika, dolazak putnika, izlječenje bolesnika, ženidbu neoženjenog, uputu, pokajanje, znanje, halal-opskrbu i lijep govor. Za vjernika ovaj san predstavlja slast imana, a za nevjernika slast dunjaluka. 39
KOLAJLUK
Simbolizira bogobojaznost. 40
KOLAN
Simbolizira kontrolu i urednost u poslu, zaljubljenost u znanost, putovanje i imetak. 41
KOLEBLJIVOST
Simbolizira nemar i približavanje zabludi. Ko sanja da se koleba: ako je učenik – teško će pamtiti gradivo; ako je službenik – teško će se snalaziti na zadatku; a ako je trgovac – teško će voditi trgovinu. Ako čovjek sanja i koleba se, npr., koje je vjere ili koliko je rekata klanjao – kolebljiv je i neodlučan u vjeri. 42
KOLERA
Simbolizira rat, svrab, kabur ili novotarije. Ko sanja da je u nekom području zavladala kuga, to upućuje da će se u tom području pojaviti ratna dejstva. Ko sanja da je obolio od kuge – zapast će u tugu. 43
KOLIJEVKA
Simbolizira blagoslov, rahatluk, dobro, mjesto pjesme i zabave, prepirku i svađu ili brigu i plač. Onaj ko sanja da se nalazi u bešici ili da ju je kupio postići će neko dobro i berićet. Za neoženjenog ona simbolizira ženidbu, za ženu – dijete, a za muškarca – tugu i hapšenje. 44
KOLITIS45
Simbolizira loš komšiluk, uvrjedljive riječi, a za ženu – začeće. 46
KOLO
Sanjanje točka, kola ili bicikla simbolizira snagu, jačinu, oslonac, ženu ili nevjernog čovjeka. Ko sanja da je dobio neki točak, kolo ili bicikl, oženit će lijepu ženu ili će zadobiti neki imetak, a ako mu je to kolo ili bicikl od bisera – žena mu uči i pamti Allahovu Knjigu. 47
KOLO ZA NATAPANJE
Simbolizira putovanje ili stanje trgovine ili drugih poslova kojima se bavi snivač. 48
KOLOTURA
Simbolizira vjernika koji pomaže drugim ljudima, ali može simbolizirati i mladića ili djevojku koji mnogo pričaju. 49
KOLUT
Simbolizira islam. Ko sanja da je uzeo kariku ili halku, on se čvrsto drži užeta islama. Halka na vratima simbolizira portira, vratara ili psa čuvara. Ko sanja da mu je otpala halka, počeo je uvoditi novotarije u vjeru. 50
KOLJENO
Simbolizira trud neke osobe i njen napor u životu. Promjena na koljenu u snu označava njegovu promjenu u životu. Zdrava i jaka koljena – kretanje i putovanje; zguljenost kože koljena – povećanje truda i umora; grubost kože na koljenu – stjecanje imetka sa poteškoćom; bolesna koljena ili bolovi u njima – posrtanje u poslovima. Ako bolesnik sanja u svom koljenu vodu ili bolest, to upućuje na njegovu skoru smrt. 51
KOMARCI
Simboliziraju neprijatelja koji prolijeva krv i izobličava tijelo, a mogu simbolizirati i zadobijanje kapitala, ako se nakon njihovog djelovanja pojavi krv. 52
KOMENTAR
Simbolizira vijesti koje su stigle preko jezika nekoga ko nije iskren. Međutim, ukoliko mu iskrena osoba protumači i interpretira nešto – to upućuje da je istina kako je rekao ili protumačio. 53
KOMEŠANJE
Simbolizira borbu za prevlast ili neke zabrinjavajuće bolesti. 54
KOMIČAR
Simbolizira lukavstvo, varanje ili osobu koja se izigrava i ismijava. 55
KOMORAČ56
Simbolizira lijep glas i ugled. 57
KONAC
Simbolizira jasan dokaz i čvrst argument. Bijeli konac upućuje na dan, a crni na noć. Ako se u snu uzme konac, to upućuje da je čovjeku potreban čvrst argument. Ako se nekoj osobi stavlja konac oko vrata, onda to označava da on tu osobu navodi na smutnju. Ako omotava konac oko prsta ili nečega drugog, to upućuje na njegovo putovanje. Ako se konci vežu u čvorove, onda to simbolizira sihir. 58
KONAČIŠTE
Simbolizira putovanje, ovaj svijet, ženidbu (za neoženjenog), udaju (za neudatu), groblje, snivačevo tijelo, ime, spomen ili javni posao. Ako neko sanja da je ušao u nepoznat hotel, ako je bolestan – umrijet će, a ako je zdrav – otići će na put i izmjenjivati konake. 59
KONOP(AC)
Simbolizira neku sponu ili ugovor. Ako se sanja da je uže spušteno s neba, ono simbolizira Kur’an, vjeru i ono što je Uzvišeni Allah naredio. Hvatanje za uže, postupanje po istini ili druženje sa učenim čovjekom. Ako je osoba nemusliman – primit će islam. Dizanje užetom na nebo – umiranje postupajući po istini.
A, ako se uže za koje se uhvatio prekine ili isklizne iz ruke, napustit će istinu po kojoj je postupao. Uže oko vrata, na ramenu, leđima ili oko pasa – obaveza ili zavjet koja se preuzela, a usukivanje ili obmotavanje užeta oko štapa – putovanje. 60
KONTROLOR
Simbolizira osobu koja kažnjava. 61
KONJ
Simbolizira uspjeh, čast, vlast, ali i brige. Galopiranje konja – brzo ispunjenje želje; poskakivanje konja – povećanje dobra; konjski kas – uravnoteženost; jahanje konja – postizanje ugleda, pobjede, časti i vlasti; gledati konja izdaleka – radosna vijest; jahanje krilatog konja – postizanje željenog cilja; a natjerivanje konja u trk, kojom prilikom ga je oblio znoj – slijeđenje svojih niskih strasti ili zapadanje u neki grijeh. 62
KONJUŠAR
Simbolizira političara i osobu koja raspolaže imetkom i organizacijom poslova. 63
KOPAČ
Simbolizira osobu u teškom položaju, koja čitavog života ne osjeti rahatluka. Sanjanje u vlažnom zemljištu – zabluda i besmislice; kopač bunara – zlokoban i lukav spletkar; kopanje u drvetu – poslovanje s licemjernim ljudima. 64
KOPANJE ZEMLJE
Simbolizira sigurnost od straha, oslobađanje od teškoća, opskrbu odakle se i ne nada, obmanu, zamku i varku. Ko sanja da kopa suhu zemlju, dobit će imetka srazmjerno iskopanoj zemlji u snu; a ako je zemlja vlažna, on nekoj osobi kopa zamku da bi od nje nešto dobio i prilikom kopanja će se izložiti zamoru srazmjerno vlažnosti zemlje koju vidi u snu. 65
KOPANJE
Bušenje ili kopanje simbolizira spletkarenje. Ko sanja da je probušio ili potkopao neku kuću – preko spletki dolazi do neke žene; ko sanja da buši ili kopa u jednom gradu – istražuje vjeru nekog čovjeka, a ko sanja da buši ili kopa neku stijenu – on istražuje vjeru nekog grubog i osorog vladara. 66
KOPAR
Simbolizira ono što će doživjeti tek u budućnosti. Onaj ko bude sanjao da u ruci drži kopar – doživjet će nešto što će u budućnosti vidjeti. 67
KOPČANJE
Simbolizira zapadanje u dug, brigu ili žalost. 68
KOPITO
Simbolizira majku i djecu, kao i sastajanje supružnika. 69
KOPLJAR
Ko sanja osobu koja izrađuje koplje to simbolizira upravitelja; zaradu na nedozvoljen način, rat, neprijateljstvo i skrnavljenje moralnih vrjednota. 70
KOPLJE
Simbolizira ženu, sina, brata, put i svjedočenje istine. Ko sanja koplje sa ostalim oružjem – vlast i autoritet; bodenje kopljem – prigovaranje i kleveta; držanje koplja u ruci – dobitak sina; jahanje i držanje koplja u ruci – dobijanje vlasti, ugleda i visokog položaja; lomljenje koplja u ruci – slabljenje njegove vlasti; lomljenje koplja za upravitelja – gubljenje položaja; gubljenje šiljka koplja – upućuje na smrt sina ili brata. 71
KOPRENA
Simbolizira brigu i tugu. Ko sanja da mu je oči prekrila mrena to upućuje da će ga zadesiti velika briga i izuzetna tuga. 72
KOPRIVA
Simbolizira lahku i brzu korist, prestanak bolesti, radost i zadovoljstvo. 73
KORAL
Ova vrsta sitnog bisera simbolizira veliki imetak i lijepu i ljupku ženu. 74
KORENJE
Simbolizira ljubav. Ko sanja da sam sebe kori, znači da radi neki posao za koji će se kajati i zbog kojeg će biti kritiziran. Ko sanja da nekoga kritizira i kori, to znači da je on isti takav i da i on sam zaslužuje ukor. 75
KORESPODENCIJA
Ukoliko je dopisivanje u snu između dva tabora ili dvije strane u ratu – to upućuje na skori svršetak, zaustavljanje smutnje, slijeđenje istine i argumenata, smrt bolesnika ili pomoć ugroženog. 76
KORIJANDAR77
Simbolizira osobu korisnu i u vjerskom i u dunjalučkom smislu. 78
KORIST
Sanjanje neke koristi simbolizira ženu za neoženjenog i završavanje poslova. 79
KORITO
Simbolizira časnog, darežljivog i korisnog čovjeka. Ko sanja da je bazen napunjen vodom zadobit će neku počast i korist od darežljivog i časnog čovjeka. Ako uzme abdest sa vodom iz njega, spasit će ga Allah neke brige, a ako se napije vode iz njega, zadobit će neku opskrbu od plemenitog vladara. 80
KORNJAČA
Simbolizira ženu koja se uljepšava, dotjeruje i pokazuje muškarcima. Uz to, ona označava i vrhovnog sudiju, učenog čovjeka, ali i spletke, špijuniranje i zlo. Ako se kornjača sanja kao počašćena u jednom selu ili gradu, to označava da su učeni ljudi u tom mjestu respektirani; a ako se kornjača sanja na smetljištu, onda to označava učenog čovjeka među neznalicama, koga oni ne razumiju.
Ko sanja da jede meso kornjače zadobit će znanje ili kapital, odakle se i ne nada; ko sanja da je zadobio kornjaču ili da ju je pustio u svoju kuću, postići će uspjeh sa učenim čovjekom; a ko sanja da je kornjača bačena na putu znanje mu neće biti prihvaćeno. 81
KORONA 82
Simbolizira iskušenje, nezadovoljstvo i probleme među uglednim osobama. 83
KORPA
Simbolizira radost ili upozorenje. Ako se u korpi ili sepetu nalazi nešto lijepo ili nešto što ima lijepo značenje – to upućuje na radost; a ako se u korpi nalazi nešto što nema lijepo značenje – onda to upućuje na neko upozorenje. 84
KORPULENTNOST
Ko sanja da mu je tijelo povećano, tako da je postalo veće i korpulentnije nego kod ostalih ljudi – to znači da će on umrijeti. 85
KOS
Ova ptica simbolizira oštroumno, pametno i pedantno dijete. 86
- Ibn Sirin, 335; Ibn Sirin (b), 354. i En-Nabulsi, 284.
- En-Nabulsi, 164.
- En-Nabulsi, 372.
- Ibn Sirin, 159-160. i 367; Ibn Sirin (b), 167-168. i 391. i En-Nabulsi, 204-205.
- En-Nabulsi, 427.
- En-Nabulsi, 189.
- En-Nabulsi, 263.
- En-Nabulsi, 212.
- En-Nabulsi, 397.
- En-Nabulsi, 142.
- En-Nabulsi, 274.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 367-368. i En-Nabulsi, 469.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 367. i En-Nabulsi, 427.
- Klistir (grč.) je ulijevanje tekućine u zadnje crijevo pomoću irigatora, radi čišćenja, liječenja ili umjetnog hranjenja. (Leksikon Jlz, Zagreb, 1974., str. 475.).
- En-Nabulsi, 125.
- Ibn Sirin, 206; Ibn Sirin (b), 218. i En-Nabulsi, 357.
- Ibn Sirin, 252-253; Ibn Sirin (b), 267. i En-Nabulsi, 399. i 423.
- En-Nabulsi, 412.
- En-Nabulsi, 364.
- Ibn Sirin, 349-350; Ibn Sirin (b), 371. i En-Nabulsi, 434.
- En-Nabulsi, 442.
- Ibn Sirin, 319; Ibn Sirin (b), 338. i En-Nabulsi, 163.
- En-Nabulsi, 163.
- Ibn Sirin, 327-328; Ibn Sirin (b), 346. i En-Nabulsi, 389-390.
- En-Nabulsi, 415.
- En-Nabulsi, 390.
- Ibn Sirin, 196; Ibn Sirin (b), 208. i En-Nabulsi, 282.
- En-Nabulsi, 224.
- Ibn Sirin, 367. i 376; Ibn Sirin (b), 391. i En-Nabulsi, 407, 435. i 453.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 367-368. i En-Nabulsi, 469.
- Ibn Sirin, 356; Ibn Sirin (b), 378. i En-Nabulsi, 88.
- Ibn Sirin, 292; Ibn Sirin (b), 310. i En-Nabulsi, 198.
- Ibn Sirin, 194 i Ibn Sirin (b), 206.
- Ibn Sirin, 312; Ibn Sirin (b), 330. i En-Nabulsi, 136-137.
- Ibn Sirin, 201; Ibn Sirin (b), 213. i En-Nabulsi, 190.
- Ibn Sirin, 346; Ibn Sirin (b), 366. i En-Nabulsi, 377.
- Ibn Sirin, 377. i Ibn Sirin (b), 356.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 367-368. i En-Nabulsi, 469.
- Ibn Sirin, 129; Ibn Sirin (b), 134; En-Nabulsi, 156. i El-Džemel, 184.
- En-Nabulsi, 104.
- Ibn Sirin, 338; Ibn Sirin (b), 357. i En-Nabulsi, 148.
- En-Nabulsi, 164.
- Ibn Sirin, 118; Ibn Sirin (b), 122; En-Nabulsi, 313. i El-Džemel, 166.
- Ibn Sirin, 344; Ibn Sirin (b), 364. i En-Nabulsi, 443.
- Kolitis (lat.) je akutna ili hronična upala debelog crijeva od trovanja, tifusa, dizenterije i dr. s grčevima i proljevima. (Leksikon Jlz, Zagreb, 1974., str. 481).
- En-Nabulsi, 283.
- En-Nabulsi, 192.
- En-Nabulsi, 57.
- En-Nabulsi, 388.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 368. i En-Nabulsi, 155.
- Ibn Sirin, 98; Ibn Sirin (b), En-Nabulsi, 221-222.
- En-Nabulsi, 74. i 450.
- En-Nabulsi, 88.
- En-Nabulsi, 422.
- En-Nabulsi, 465.
- Mirodijska, ljekovita i jestiva biljka od koje se duž jadranske obale priređuju aromatična jela, salate, umaci i variva. Upotrebljava se kao sredstvo protiv nadutosti, a voda od komorača protiv hronične upale očiju. (Provjeri: Enciklopedija leksikografskog zavoda, 3/541).
- Ibn Sirin, 323. i Ibn Sirin (b), 342.
- Ibn Sirin, 341-342; Ibn Sirin (b), 361. i En-Nabulsi, 183.
- Ibn Sirin, 260-261; Ibn Sirin (b), 275. i En-Nabulsi, 72. i 169-170.
- Ibn Sirin, 342-343. i 349; Ibn Sirin (b), 361-362. i 370. i En-Nabulsi, 141.
- En-Nabulsi, 416.
- Ibn Sirin, 178; Ibn Sirin (b), 188-189. i En-Nabulsi, 66-67. i 183-184.
- En-Nabulsi, 241.
- En-Nabulsi, 152.
- Ibn Sirin, 370; Ibn Sirin (b), 394. i En-Nabulsi, 151-152.
- Ibn Sirin, 366; Ibn Sirin (b), 390. i En-Nabulsi, 458.
- Ibn Sirin, 322; Ibn Sirin (b), 340. i En-Nabulsi, 282.
- En-Nabulsi, 269.
- En-Nabulsi, 322.
- Ibn Sirin, 168; Ibn Sirin (b), 177. i En-Nabulsi, 223.
- Ibn Sirin, 153-154. i 344; Ibn Sirin (b), 160-161. i 364. i En-Nabulsi, 223-224.
- En-Nabulsi, 350.
- En-Nabulsi, 370.
- Ibn Sirin, 281; Ibn Sirin (b), 297-298. i En-Nabulsi, 422.
- Ibn Sirin, 372. i 373; Ibn Sirin (b), 397. i 398. i En-Nabulsi, 326.
- En-Nabulsi, 421.
- Korijandar ili Coriandrum sativum je mediteranska biljka iz porodice štitarki. Njeni aromatični plodovi služe u proizvodnji likera i parfema, kao i u medicini. (LEKSIKON JLZ, str. 497).
- En-Nabulsi, 386.
- En-Nabulsi, 457.
- Ibn Sirin, 290-291; Ibn Sirin (b), 308; En-Nabulsi, 164. i 305. i El-Džemel, 232.
- Ibn Sirin, 205; Ibn Sirin (b), 217-218. i En-Nabulsi, 256.
- Korona (lat. corona) je višebojni oreol ili vijenac oko Sunca, koji je vidljiv za vrijeme njegove pomračine. (Leksikon Jlz, str. 498).
- En-Nabulsi, 390.
- Ibn Sirin, 339 i Ibn Sirin (b), 358.
- Ibn Sirin, 371; Ibn Sirin (b), 396. i En-Nabulsi, 336.
- En-Nabulsi, 283.
1 Komentar
Značenje sna,”da si bio u Gazi u ruševinama i sa dva Butter noža ubiti 18 jevreja koji su htjeli ubiti djecu nedužnu”???Molim za objašnjenje????Hvala Allahu na svemu i svakom stanju neka je selam i salavat na našeg miljenika s.a.v.s,hvala vam u naprijed,da Allah sačuva svakog zla i uputi na na pravi put Amiiin 🤲