Sadržaj

KOSA

Simbolizira imetak i dug život. Ko sanja da mu je kosa porasla – produžio mu se vijek; ako ga sanja bogataš – umnožit će mu se imetak; a ako to sanja siromah – povećat će grijehe. Sijeda kosa – simbolizira povećanje dostojanstva i vjere ili rađanje muškog djeteta. Ako je mladić osijedio, to upućuje na siromaštvo; ako je sijeda kosa duga, onda na brigu; a ako je bio siromah, onda sijeda kosa upućuje na zapadanje u dugove, ili hapšenje. Ako žena sanja da joj je kosa crna, to simbolizira ljubav njenog muža spram nje; a ako joj je kosa potpuno osijedila, to upućuje na varanje njenog muža.

Ako sanja da je otkrila kosu, muž će otići od nje; ako je trajno otkrila kosu, muž joj se nikada neće vratiti, a ako je neudata, nikada se neće udati. Brijanje glave za muškarca ili skraćivanje kose na hadžu se tumači kao sigurnost, pobjeda, vraćanje dugova i oslobađanje, za bogatog smanjenje kapitala, a za ratnika brijanje glave upućuje da će poginuti kao šehid. 1

KOSTI

Simboliziraju imetak, odjeću, otkrivanje tajni i manifestiranje skrivenih stvari, zdravlje i bolest, plodna stabla i neke važne i velike stvari, kao i pomaganje od strane porodice, žene i djece. Ako neko sanja da mu se slomila kost – ako je bolestan umrijet će, a ako je bio zdrav – razboljet će se. 2

KOSTRIJET

Simbolizira dobit, opskrbu, odjeću i halal-imetak. 3

KOŠNICA

Simbolizira oslobađanje od tuge i bolesti, tvrđavu ili suprugu vlasnika košnice, dok pčele u košnici simboliziraju njeno potomstvo, a med njezin imetak. 4

KOŠNICA

Simbolizira ženu, tvrđavu ili iščeznuće brige i tuge. 5

KOŠPICE

Sjemenke, posebno ljekovite, simboliziraju knjige u kojima se nalaze rješenja za mnoge stvari. Sanjanje sijanja bilo kojeg sjemena simbolizira rođenje djeteta koje će imati karakteristike slične prirodi dotičnog sjemena. 6

KOŠULJA

Simbolizira čovjekovu vjeru, život, bogobojaznost, znanje ili radosnu vijest. Ko sanja da je obukao košulju bez rukava dobar je u vjeri, ali neće imati imetka. Mnogo košulja – mnogo dobrih djela; rasporena košulja – razvod sa ženom; pocijepan džep kod košulje – siromaštvo; pocijepana i prljava košulja – siromaštvo, briga i nedaća; kratka košulja – nedostatak u vjeri (Allahov Poslanik, s.a.v.s., je Omerovu, r.a., košulju, koju je sanjao da se vukla po zemlji, protumačio njegovom dobrom i stabilnom vjerom); ispisan ajet iz Kur’ana na košulji – privrženost Kur’anu; a ko sanja da mu je poklonjena košulja – čut će lijepu vijest. 7

KOTAČ

Simbolizira putovanje ili riznicu imetka. 8

KOTAO

Simbolizira izrdžavaoca porodice. 9

KOTLAR

Simbolizira osobu koja čini dobro i korist, i koja uspostavlja dobre odnose između uglednih i običnih ljudi. 10

Islamski sanovnik | Snovi na slovo K Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo K Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo K Značenje snova

KOTLINA

Hodanje kotlinom, preživljavajući teškoće i napor, simbolizira ostvarivanje blagostanja. 11

KOTRLJAN

Simbolizira neprijatelja i vlasnika haram imetka. 12

KOTUR

Simbolizira islam. Ko sanja da je uzeo kariku ili halku, on se čvrsto drži užeta islama. Halka na vratima simbolizira portira, vratara ili psa čuvara. Ko sanja da mu je otpala halka, počeo je uvoditi novotarije u vjeru. 13

KOVAČ NOVCA

Simbolizira osobu koja čuva namaz, osobu koja čuva sve što joj se povjeri, slatkorječivca, hatiba, slikara ili prepisivača. 14

KOVAČ

Simbolizira dostojanstvenog vladara, vojskovođu i osobu koja je potrebna ljudima. Može da simbolizira i čovjeka koji radi zlo. Ko sanja da je kovač i da od željeza izrađuje ono što želi – zadobiće veliku vlast. 15

KOVAČKI MIJEH

Simbolizira izlječenje bolesnika, dobijanje opskrbe ili trudnicu. 16

KOVČEG (mrtvački)

Simbolizira velikog vladara, odnosno veliku vlast, povratak odsutne osobe ili izlazak iz neke krize. Ako neko sanja da se nalazi na tabutu, a bude dostojan vlasti – dobit će je; ako je bio u strahu od neprijatelja – savladat će ga; ako je imao nekog odsutnog – vratit će mu se. Ako neko sanja da mu je dat tabut, onda to upućuje na ovladavanje nekim znanostima, dobijanje blagosti, smirenosti i časti. 17

KOVČEŽIĆ

Simbolizira ženu koja čuva tajne ljudi. 18

KOZA

Simbolizira pokvarenu ženu. Debela koza – bogata žena; mršava – siromašna, a sanjanje da koza govori – aludira na izobilje i dobro. 19

KOZICE

Simboliziraju dugove i potraživanja. Ako sanja da su se pojavile na njegovom tijelu, povećat će mu se imetak. 20

KOZLAC

Simbolizira neki problem s kojim će se snivač suočiti. 21

KOZOROG

Simbolizira krunu, dostojanstvo, korpulenciju i dominaciju nad neprijateljem, a nekada čovjeka stranca koji živi u planinama i čija je hrana halal. Ko sanja da mu se glava pretvorila u jelensku, označava zadobijanje vođstva i upravljanja. 22

KOŽA

Simbolizira čovjekovu zaštitu i strpljivost. Ko sanja da guli svoju kožu kao što se guli ovčija koža to upućuje na njegovu smrt, ako je bolestan, a ako nije bolestan, a bude bogat osiromašit će. Ako neko sanja da mu se koža poboljšala i proljepšala, stanje će mu biti dobro, osjetit će rahatluk i izliječit će se od bolesti, ako je bio bolestan. 23

KOŽAR

Simbolizira osobu koja pravilno dijeli naslijeđe i radi na pomirenju prilikom nesporazuma kod rasprave o naslijeđu. 24

KOŽNE DOKOLJENICE

Oblačenje kožnih dokoljenica za onoga ko je na rukovodećem položaju simbolizira obavljanje visokih funkcija u svom kraju, a ako nije na rukovodećem položaju, onda to upućuje na ženidbu s bogatom ženom. 25

KRAĆENJE

Simbolizira neke propuste u radu ili korišćenje izvjesnih olakšica. 26

KRADLJIVAC

Simbolizira bolest, mahanu, zvijer, zmiju, šejtana, varalicu, čovjeka koji kvari žene, meleka smrti, putnika ili zaručnika. Nepoznati kradljivac simbolizira meleka smrti, budući da se on uvlači u kuće ljudi bez prethodne najave i uzima im duše. Ulazak kradljivca u kuću i njegovo iznošenje nečega iz nje upućuje na smrt, ulazak bez krađe i otuđivanja bilo čega upućuje na loše stanje, ali van životne opasnosti. Crni kradljivac simbolizira crnu žuč, bijeli – sluz, crveni – krv, a žuti – žutu žuč. 27

KRAĐA

Simbolizira blud i kamatu. Poznati kradljivac ukazuje na osobu koja će se okoristiti od onoga od koga je u snu ukrao, a ta korist može biti u vidu znanja, savjeta ili imetka. Nepoznat kradljivac, ako mu je ukrao iz kuće, čaršaf, staklenu posudu i sl. upućuje da će mu supruga umrijeti. 28

KRALJ

Ko sanja da se njegova ruka pretvorila u ruku nekog vladara – zadobit će vlast. Ko sanja da je vladarevo tijelo udebljalo, to upućuje na njegovu vjeru. Pretvaranje vladarevih grudi u kamen, upućuje na vladara okrutna srca. Ko sanja da se vladareva glava povećala, to upućuje na povećanje njegove vlasti. 29

KRALJEVSKA KRUNA

Simbolizira Kur’an, znanje i vlast. Ako je sanja neudata žena, udat će se za čovjeka visokog položaja koji posjeduje vlast i bogatstvo, a ako je trudna, rodit će dječaka. Ako je sanja muškarac, zadobit će neku vlast ili će se oženiti uglednom i bogatom ženom. Ako kruna ima na sebi nešto što je uljepšava, vjera osobe koja je sanja će biti ispravna. 30

KRALJEŽNICA

Simbolizira stabilnost, rodnost i snagu. Jaka kičma simbolizira nadarenost pameću. 31

KRAMPA

Simbolizira ispunjavanje potreba, iznuđeno putovanje, muški spolni organ, usta, slugu koji neće raditi bez batinanja ili magarca koji neće ići dok se ne išiba. 32

KRASTAVAC

Simbolizira lošu i kratkotrajnu opskrbu, trudnoću žene, brigu i žalost. Ko sanja krastavac to može upućivati na to da će mu žena zatrudnjeti; a ako su bili žuti – to upućuje na težak i naporan posao. Sanjanje krastavaca u njihovoj sezoni – imetak, a van sezone – bolest. 33

KRASULJAK

Ovaj cvijet simbolizira lijepu, otmjenu i čestitu ženu. 34

KRAVA

Simbolizira godine, visok položaj i imetak. Debela krava označava bogatu ženu, krava muzara – hairli i korisnu ženu, krava s rogovima – prgavu ženu, krava s velikim stomakom – imetak bez koristi, san da neko muze njegovu kravu, a ona mu se ne brani – taj čovjek ga vara sa njegovom ženom, oguljena krava – nesreća u njegovoj bližoj rodbini, dobitak krave – dobitak imanja ili ženidba za neoženjenog, san da ga je krava ubola rogom – neki gubitak ili uznemirenost od svojih ukućana ili rodbine, spolni odnos s kravom – nedozvoljen način stjecanja imetka, muža krave i pijenje njenog mlijeka.

Ako je siromašan – obogatit će se, a ako je bogat – bogatstvo će mu se umnožiti, a darovanje teleta – upućuje na rađanje djeteta. 35

KRČAG

Simbolizira licemjernog najamnika ili službenika kojem se povjeravaju poslovi, ženu ili životinju. Pijenje vode iz krčaga – dozvoljen imetak i lijep i ugodan život; pijenje pola krčaga vode – prolazak pola životnog vijeka. Krčag pun ulja, meda ili mlijeka za onoga koji se bavi ovosvjetskim poslovima upućuje na pun trap, hambar, vreće i velike svote novca. 36

KRČANJE (u crijevima)

Simbolizira spor u porodici i natjecanje među rodbinom. 37

KRČMA

Simbolizira veselje i razbibrigu, a može označavati i bludnicu ili prijestupe i grijehe za koje je predviđena šerijatska kazna. 38

KRČMAR

Simbolizira čovjeka koji na nedozvoljen način stječe imovinu, trgovca hranom, a može označavati i želju i žudnju za životnim udobnostima. 39

KREDIT(IRANJE)

Simbolizira davanje prednosti. Davanje kredita za griješnika – pokajanje; za nevjernika – primanje islama; a za siromaha – bogaćenje. Ko sanja da mu je kreditor umro – oslobodit će se tuge i žalosti. 40

KREKETANJE ŽABA

Simbolizira zaposlenje kod poglavara, vladara ili učenjaka. 41

KRESIVO

Simbolizira provjeru radi razjašnjenja i jačeg utemeljenja. Ako neko sanja da je kresivom potpalio vatru da bi se na njoj ugrijao, obratit će se, zbog siromaštva, za pomoć dvojici ljudi, od kojih je jedan gruba srca, ali moćan, a drugi izuzetno jak, pa će mu pružiti pomoć. A ako žena sanja da je ukresala, potpalila i puhanjem raspirila vatru, rodit će dječaka. Ako neko sanja da je udaranjem o dva kamena izazvao varnicu i vatru – doći će do sukoba dvojice grubijana. 42

KREVET

Simbolizira ženu, radost, čast, ugled, stabilnost, smirenje, prijevozno sredstvo ili tabut. Sanjanje da se nalazi na krevetu – povratak nečega što je otišlo od njega; onaj ko se planira ženiti – ženidba; boravak u krevetu na kome je prostrta postelja i posteljina – uspon i napredak u položaju i dominiranje nad licemjerima; a ako na krevetu nema postelje niti posteljine – odlazak na put ili na hadž, ili smrt, ako to sanja bolesnik.

Ako, pak, neko sanja da mu se krevet slomio ili rasklopio: ako je na vlasti – izgubit će je; ako je bio moćan – izgubit će moć; ako mu je žena neposlušna – doći će do rastave braka; a ako to sanja žena, a muž joj bude bolestan – rastavit će se od nje ili će otići na neki put. 43

KRILO

Simbolizira sina, imetak i put. Ko sanja da ima dva krila dobit će dva dječaka; ako su mu krila potkresana, djeca će mu oboliti, a ako sanja da su mu krila otkinuta, dijete će mu umrijeti. 44

KRISTAL

Simbolizira žene. Ko sanja da ima posudu od kristala oženit će vrijednu ženu. 45

KRITIČAR

Simbolizira uputu i pravo rješenje i upućuje na osobu koja izabire ono što je najbolje i najsvrsishodnije, kao što čini pravedni sudija, učeni šerijatski pravnik koji se čuva harama, vješti tumač snova, pobožnjak koji je oprezan u odnosu na šejtanske varke i slične osobe koje se ne daju prevariti. 46

KRITIKOVANJE

Kuđenje onih koje bi trebalo hvaliti simbolizira prakticiranje bestidnosti i odvratnosti, a napuštanje Kur’ana i sunneta. 47

KRIVOTVORENJE

Simbolizira otpadništvo od vjere. 48

KRIŽ

Simbolizira laž, prenošenje tuđih riječi, brigu, smutnju, optuživanje nekoga bez opravdanog razloga, lažno svjedočenje i neispravan brak. Ko sanja da ima križ kod sebe oženit će se ili će dobiti dijete. 49

KRLETKA

Simbolizira kuću, zatvor, bešiku za dijete ili brak. 50

KRMELJINE

Simboliziraju oskudna sredstva za život, nemarnost, nedostatke u vjeri i snivačeve teškoće. 51

KRMELJIVOST

Simbolizira oskudan život, nemarnost i krnjavost u vjeri. Ko sanja da ima upalu očiju ili da su mu oči krmeljive roditelji će mu se razboljeti, ili će upropastiti svoju vjeru. Ko vidi bilo kakvu krmeljivost u svojim očima ili neku vrstu upale očiju – to se odnosi na krnjavost njegove vjere ili će doživjeti neku brigu od strane svoje djece. 52

KRNJAVOST

Ako se sanja neki nedostatak kod organa tijela to upućuje na nedostatak imetka i blagodati. 53

KROJAČ

Simbolizira osobu koja ujedinjuje ljude u dobru i čijom zaslugom se približavaju razne suprotnosti. Ko sanja da sam sebi nešto šije i kroji – nastoji uljepšati svoj dunjalučki život, ne remeteći ispravnost i originalnost svog vjerovanja; ko sanja da kroji, ali mu krojenje ne polazi za rukom – nastoji pomiriti neke suprotnosti, ali mu ne polazi za rukom; a ko sanja da kroji žensku odjeću – zadesit će ga neko iskušenje ili neprijatnost. 54

KROKODIL

Simbolizira policajca, od koga nije siguran ni prijatelj ni neprijatelj, lopova varalicu, trgovca koji čini nepravdu i vara, grijeh, haram i zaradu haram-imetka. Ko sanja da ga je krokodil odvukao u vodu i ubio dočepat će ga se policajac, ubiti ga i uzeti mu imetak. A ako se uspio spasiti krokodila, spasit će se i od policajca. Ko sanja da je zadobio meso, kožu ili nešto drugo od krokodila zadobit će imetak od svog neprijatelja, shodno količini koju je sanjao. 55

KROTITELJ

Simbolizira staratelja. Sanjanje krotitelja medvjeda upućuje na odgajatelja neznalica, a krotitelja zmija na druženje s negativnim osobama i ulagivanje neprijateljima. 56

KROV

Simbolizira čovjeka visokog ugleda i velikih mogućnosti. Krov od daske simbolizira licemjera. Ako neko sanja krov, a on samo što nije pao na njega, bit će u strahu od čovjeka velikog ugleda i mogućnosti, a ako se sa krova ili stropa pospe prašina i odjeću mu zaprlja – on će, nakon straha, zadobiti neki kapital. 57

KRPELJ

Simbolizira patnju ili kaznu. 58

KRPLJENJE

Simbolizira popravljanje, liječenje od bolesti i napuštanje grijeha. 59

KRST

Simbolizira laž, prenošenje tuđih riječi, brigu, smutnju, optuživanje nekoga bez opravdanog razloga, lažno svjedočenje i neispravan brak. Ko sanja da ima križ kod sebe oženit će se ili će dobiti dijete. 60

KRSTA

Simbolizira stabilnost, rodnost i snagu. Jaka kičma simbolizira nadarenost pameću. 61

KRŠ

Krš i krševiti teren simboliziraju glupost i zapadanje u zabludu i novotarije. Ko sanja da je iz krševitog terena izišao na ravnicu – doživjet će neko olakšanje, a ko sanja da je sa ravnoga terena zašao u krševit teren – zapast će u teškoće i probleme. 62

KRŠĆANIN

Simbolizira pomoć. Ko sanja da je kršćanin on unosi neku novotariju kojom se poistovjećuje s njima; ko sanja da se opasao kršćanskim pojasom rodit će mu se muško dijete, a ko sanja da je nazvan kršćaninom, ali se on s tim ne slaže i ne prihvata tu kvalifikaciju, spasit će se iz neke neugodne situacije koje se pribojava. 63

KRTICA

Simbolizira sljepilo, rasipanje, smetenost, zbunjenost, nestanak, iščeznuće ili griješnog, štetnog i siromašnog čovjeka. 64

KRUH

Sanjanje hljeba, somuna ili lepine ima više značenja. Hljeb, uglavnom, asocira na znanje, islam, Kur’an, sunnet, život i imetak. Jedan somun ili lepina označava 40 godina života, a koliko fali od tog hljeba – onda treba oduzeti od tih godina života. Sanjanje hljeba označava i rodnost godine, blagoslov, nafaku i rješavanje problema i nagomilanih nedaća. Ko sanja bijeli hljeb – to upućuje na lijepu nafaku i ugodan život; crni hljeb – mukotrpan i težak život; ko sanja da drži hljeb od neprosijanog brašna – imat će dobar život i lijepu vjeru; ako je hljeb od ječma – živjet će oskudno i čuvat će se grijeha; a ako je hljeb suh – bit će mu oskudna životna sredstva.

Ko, pak, sanja da mu je umrla osoba dala hljeb – dobit će od nekoga imetak ili opskrbu, odakle se i ne nada; ko sanja da mokri po hljebu – stupit će u intimni odnos sa osobom s kojom, po šerijatu, ne može stupiti u brak. 65

KRUNA

Simbolizira Kur’an, znanje i vlast. Ako je sanja neudata žena, udat će se za čovjeka visokog položaja koji posjeduje vlast i bogatstvo, a ako je trudna, rodit će dječaka. Ako je sanja muškarac, zadobit će neku vlast ili će se oženiti uglednom i bogatom ženom. Ako kruna ima na sebi nešto što je uljepšava, vjera osobe koja je sanja će biti ispravna. 66

KRUŠKA

Simbolizira opskrbu ili povratak odsutne osobe, ako se sanja u njihovoj sezoni, a bolest i brigu van njihove sezone. Žute kruške simboliziraju bolest, a zelene brigu. Ako bolesnik sanja da jede krušku, ozdravit će. Ako žena sanja da posjeduje tovar krušaka, zatrudnjet će i roditi dijete. Ako neko sanja da je dobio kruške, naslijedit će neki imetak. 67

KRV

Simbolizira grijeh ili zabranjen imetak, ali, također, i život snivača, njegovu snagu i imetak. Ko sanja da je u krvi, ogrezao je u haramu ili nekom grijehu.

Ko sanja da na košulji ima krvi, ali ne zna odakle mu je – na njega se laže odakle on i ne zna; ko sanja da mu krv izlazi iz tijela i vidi ranu na svom tijelu – njegovo tijelo će postati zdravo, a imetak će mu se povećati; a ko sanja da pije krv neke osobe – postići će neki kapital i korist.

Tečenje krvi u snu označava zdravlje i sigurnost; a ako to sanja odsutna osoba vratit će se s puta. Za neudatu ženu ili djevojku sanjanje menstrualne krvi označava udaju; za trudnicu pobačaj; a za ženu koja nema menstruaciju krv označava bolest. 68

KRVARENJE IZ NOSA

Dugo i lagano krvarenje simbolizira zadobijanje trajnog imetka; jako krvarenje haram-imetak; krv koja je prilikom krvarenja poprskala i obojila odjeću zapadanje u neki grijeh, a ako mu ne bude poprskana odjeća – oslobađanje od nekog grijeha. Osjećaj da mu krvarenje koristi – zadobit će neko dobro od svog poglavara; a osjećaj da mu to krvarenje škodi – zadesit će ga kakvo zlo od njegovog poglavara. 69

KRZNAR

Simbolizira brige, nedaće i bolesti, ako ga neko sanja ljeti; a zdravlje, aktivnosti i oslobađanje od tuge, ako se sanja zimi. 70

KRZNO

Ako se sanja ljeti simbolizira brigu i bolest, a zimi rješavanje briga i zdravlje. Oblačenje krzna naopako simbolizira pokazivanje skrivenog imetka. 71

KUBE

Simbolizira ženu ili snagu. Ako neko sanja da gradi kube ili kupolu na oblacima, zadobit će ženu, snagu i ugled; ako sanja da ima građevinu sa zelenim kupolama i da se nalazi između neba i zemlje – njegovo stanje će se popraviti i umrijet će sa šehadetom; a ko sanja da ruši kupolu, a ima bolesnu ženu – umrijet će mu. 72

KUCANJE

Simbolizira svađu, spor ili raspravljanje. 73

KUĆA

Simbolizira one koji u njoj žive, njihovo tijelo, imetak, odjeću ili snivačevu ženu. Nepoznat dom ili kuća – Budući svijet; široka i prostrana kuća – širina i komoditet na ovome svijetu, a njena tjeskoba – snivačevu tjeskobu i škrtost; opravka kuće – radost; kuća od željeza – dug život. Kad neko sanja da je ušao u novu, kompletno opremljenu kuću, koja se nalazi u poznatom mjestu i među ostalim kućama: ako je siromah – obogatit će; ako je bogat – povećat će mu se bogatstvo; ako je u brizi – nestat će je, a ako je griješan – pokajat će se. 74

KUĆNA ČELJAD

Simboliziraju bogatstvo. 75

KUĆNI PRAG

Simbolizira ženu. Ko sanja da pravi prag – oženit će se; a ko sanja da je promijenio prag – rastavit će se. 76

KUĆNI STUP

Simbolizira suprugu ili kapital. 77

KUĐENJE

Kuđenje onih koje bi trebalo hvaliti simbolizira prakticiranje bestidnosti i odvratnosti, a napuštanje Kur’ana i sunneta. 78

KUFR

Simbolizira ovosvjetsko bogatstvo, brojnost porodice, bezumlje, nasilje, ubistvo, anarhiju u vjeri i bolest kojoj nema lijeka. Sanjanje mnogo kafira – brojnost porodice; starac kafir – stari neprijatelj koji ne krije mržnju; starac Židov – neprijatelj koji želi upropastiti svog protivnika; starac kršćanin – neprijatelj čije neprijateljstvo ne šteti protivniku. Ko sanja da je pokvario svoju vjeru, bezumno se ponaša prema ljudima i uznemirava ih. 79

KUGA

Simbolizira rat, svrab, kabur ili novotarije. Ko sanja da je u nekom području zavladala kuga, to upućuje da će se u tom području pojaviti ratna dejstva. Ko sanja da je obolio od kuge – zapast će u tugu. 80

KUHANA JAJA 

Simboliziraju brzu ospkrbu, zadovoljstvo i radost. 81

KUHANJE

Simbolizira pokretanje posla koji će donijeti neku korist ili zadobijanje nafake. 82

KUHAR

Simbolizira radost, zadovoljstvo i podsticanje ljudi na lijep život. Kuhara je lijepo sanjati osobi koja se želi ženiti, ali ga nije lijepo sanjati bolesnoj osobi. 83

KUHINJA

Simbolizira kuharicu. 84

KUKAC

Crni vodeni kukac simbolizira lošeg i prokletog čovjeka. 85

KUKAVICA

Simbolizira blagostanje, bezbrižnost i lijek od bolesti. Ovaj san nije dobar za ratnika, jer tada upućuje na bojazan i strah od neprijatelja. 86

KUKAVIČLUK

Simbolizira stjecanje čiste zarade i respektiranje pravila i propisa ratovanja. 87

KUKULJICA

Simbolizira putovanje ili ženu, odnosno muža, koji nose breme jedno drugoga. 88

KUKURUZ

Simbolizira veliki imetak od kojeg nema puno koristi i koji nije vrijedan spomena. 89

KULA

Simbolizira izbavljenje iz briga, osobu koja uživa imunitet i kojoj niko ništa ne može. Ako neko sanja da je ušao u tvrđavu – postići će sigurnost i u vjerskim i u dunjalučkim poslovima. Ako sanja da vidi u daljini tvrđavu, putovat će iz mjesta u mjesto i porast će mu ugled. Građenje tvrđave – čuvanje od harama; rušenje tvrđave – kvarenje vjere, ovosvjetskih dobara ili smrt bračnog druga. Ako neko sanja da je kao zaštitu uzeo tvrđavu, izvojevat će neku pobjedu. 90

KUMRIJA

Simbolizira ugodnost, dobro, pobožnu ženu i dijete obasuto blagodatima. Za trudnu ženu kumrija simbolizira rađanje djeteta. 91

KUNA

Simbolizira blud i bludnu radnju. 92

KUPAC

Simbolizira neku potrebu. 93

KUPANJE (umrlog)

Ako neko sanja da umrli sam sebe kupa, njegovi potomci će izići iz briga i imetak će im se povećati; ako neko sanja da ga kupa neko drugi, pokajat će se pod utjecajem čovjeka koji ga kupa; a ko sanja da se nalazi u gasulhani – mjestu za kupanje umrlih – postići će uspjeh i riješit će se određenih briga. 94

KUPANJE

Simbolizira pokajanje od grijeha, čišćenje od njih, rasterećenje briga i ženidbu. Ko sanja da je uzeo gusul i obukao novu odjeću – obogatit će se, ako je bio siromašan; oženit će se – ako je bio neoženjen; ozdravit će – ako je bio bolestan; ponovo će biti postavljen na položaj – ako je sa njega skinut; ako nije obavio hadž – obavit će; oslobodit će se briga – ako je u njima bio; doći će do poslovnog poboljšanja – ako je bio u nekoj vrsti biznisa, i bit će oslobođen iz zatvora – ako je u njemu bio. Ako sanja da uzima gusul, ali ga nije u potpunosti završio – neće ispuniti ono što je zamislio. 95

Islamski sanovnik | Snovi na slovo K Značenje snova u islamu Islamski sanovnik Sanovik na slovo K Najtačnije tumačenje snova Sanjati na slovo K Značenje snova

KUPATILO

Simbolizira brigu, ženu, more, bolest i Džehennem. Ako neko sanja da je u kupatilu koristio vrelu vodu, neke žene će mu zadati brigu; ako je na javi u brigama i sanja da je ušao u kupatilo, riješit će se briga; ako neko sanja da je kupatilo njegovo boravište, učinit će grijeh sa nekom ženom i to će se pročuti; ako neko sanja da gradi kupatilo, udovoljit će nekoj svojoj potrebi; ako neko sanja da je ušao u kupatilo – uhvatit će ga drhtavica; a ako neko sanja da ulazi u saunu – neki čovjek ga vara sa njegovom ženom. 96

KUPIČAR

Kupičar ili osoba koja pušta krv simbolizira osobu koja olahko sudi o ljudima i njihovim osjećanjima. Ako je neko sanjao kupičara, onda njegov slučaj treba razmotriti: ako neko potražuje njegovu krv ili je u ratu – bit će ubijen metalnim predmetom i krv će mu teći iz potiljka; ako je bolestan – ozdravit će uz pomoć ljekara; ako se od njega potražuje imetak ili dug – vratit će ga, posredstvom sudije, a ako se želi oženiti – oženit će se. 97

KUPOLA

Simbolizira ženu ili snagu. Ako neko sanja da gradi kube ili kupolu na oblacima, zadobit će ženu, snagu i ugled; ako sanja da ima građevinu sa zelenim kupolama i da se nalazi između neba i zemlje – njegovo stanje će se popraviti i umrijet će sa šehadetom; a ko sanja da ruši kupolu, a ima bolesnu ženu – umrijet će mu. 98

KUPOVINA

Ko sanja da je kupio djevojku ili služavku uspjet će u trgovini, a ko sanja da je ona umrla doživjet će brigu i neuspjeh u trgovini. 99

KUPUS

Simbolizira oštrog i grubog seljaka. Ako neko sanja da u ruci ima glavicu kupusa, postići će ono što traži, samo ako bude agresivan i energičan. 100

KUR’AN, a.š.

Učenje Kur’ana u snu upućuje na čast, zadovoljstvo, mudrost, pobjedu, dobra djela i podizanje deredža. Slušanje Kur’ana – povećavanje autoriteta i lijep svršetak na ovom svijetu. San da je naučio Kur’an napamet, a u stvarnosti nije hafiz – zadobit će vlast; ko bude bolestan, a bude učio nešto iz Kur’ana – ozdravit će; san da je učinio hatmu, tj. proučio čitav Kur’an – postići će ono što želi; kupovanje Mushafa – hajr i njegovo poznavanje vjere; prodaja Mushafa – razvrat; spaljivanje Mushafa – iskvareno vjerovanje; krađa Mushafa – zaboravljanje namaza.

Jesti Mushaf ili njegove stranice – zarađivati od Mushafa i uzimati mito; ko ga sanja da ga uči Vjerovjesniku, s.a.v.s. – pamti ga; a ko sluša Kur’an, a ne razumije njegovo učenje – zadesit će ga neka neugodnost. 101 Napomena: Ukoliko se sanja učenje konkretne sure iz Kur’ana, to smo naveli po abecednom redu.

KUR’ANSKE SURE

Simboliziraju dijete, suprugu, novac ili bolesnikovu smrt. 102

KUR’ANSKI AJETI

Ako se sanjaju ajeti koji tretiraju Allahovu milost, a učač tih ajeta bude umrla osoba, to upućuje da je dotični rahmetlija u Allahovoj milosti, a ako se radi o ajetima koji tretiraju Allahovu kaznu, to upućuje na njegov nezavidan položaj kod Allaha. Ako živa osoba uči ajete u kojima se navodi neko upozorenje i opomena, upozorava se na nešto što se ne smije činiti, a ako se u njima najavljuje nešto radosno, to znači da se najavljuje neko dobro. 103

KURBAN BAJRAM-NAMAZ

Ramazanski bajram-namaz simbolizira vraćanje duga, ozdravljenje bolesnika, oslobađanje od teškoća i odagnavanje briga. Kurban bajram-namaz simbolizira slijeđenje ustaljenih navika, čuvanje oporuka i ispunjavanje zavjeta. 104

KURBAN

Simbolizira oslobađanje od briga, ozdravljenje od bolesti i zadobijanje opskrbe i berićeta. Ko sanja da kolje kurban, ako je zarobljen – bit će oslobođen; ako je dužnik – vratit će dug; ako je siromah – obogatit će se; ako je u nekom strahu – oslobodit će ga se; ako nije obavio hadž – obavit će; ako je ratnik – pobijedit će. A ako to čini žena koja je trudna – rodit će sina koji će biti dobar i čestit.

Ko sanja da dijeli kurbansko meso – oslobodit će se briga i postići će ugled i autoritet. Ako bolesnik sanja da kolje kurban – naći će lijek ili, po nekima, umrijet će, dok san onoga ko sanja da je ukrao nešto od kurbana upućuje na njegovu laž na Uzvišenog Allaha. 105

KUREJŠ (sura)

Ko sanja da uči ovu suru hranit će siromahe, a Allah će dati da ga drugi zavole. 106

KURIR

Simbolizira osobu koja poziva, agituje, propagira, a može upućivati i na babicu, osobu koja donosi vijesti ili koja se trudi što više dobra učiniti. 107

KURKUMA108

Simbolizira veselje, radosne vijesti, obnovu nafake ili stranca. 109

KUŠNJA

Simbolizira radost, sreću, zadovoljstvo i olakšicu nakon  tegobe. 110

KUTIJA (za nakit)

Simbolizira radost koja će uskoro stići ili dvorac, izlazak iz neke krize onome ko je u nju zapao, radost, žene i djece. 111

KUTLAČA

Simbolizira ženu preko koje dolazi novac i sredstva za život. 112

KUTNJAK

Simbolizira velikane jednog naroda ili članove porodice. Ko sanja da mu je kutnjak ispao to upućuje na smanjivanje imetka ili osobe; ko sanja da mu je kutnjak izvađen, umrijet će, a ako je bio zadužen – riješit će se duga ili ako je imao neku obavezu – regulirat će je; a ko sanja da ga boli jedan od kutnjaka – čut će ružan govor od strane svoje rodbine. 113

KVAKA (na vratima)

Simbolizira čuvara vrata, koji može biti personificiran u sluzi, portiru ili psu čuvaru. 114

KVRČENJE

Kvrčenje, skupljanje, stezanje i smežurivanje čovjeka u snu simbolizira stezanje i nestanak opskrbe. 115

Autor teksta “Islamski sanovnik | Snovi na slovo K” “Šefik Kurdić” iz knjige “Snovi i njihova značenja – Sanovnik”.

  1. Ibn Sirin, 80-81; Ibn Sirin (b), 75-78; En-Nabulsi, 285-286. i El-Džemel, 107-108.
  2. En-Nabulsi, 336. 
  3. En-Nabulsi, 285-286.
  4. En-Nabulsi, 180. 
  5. En-Nabulsi, 180.
  6. Ibn Sirin, 325. i Ibn Sirin (b), 344. i En-Nabulsi, 65-66.
  7. Ibn Sirin, 138-139; Ibn sirin (b), 144-145; En-Nabulsi, 381. i El-Džemel, 199-200. 
  8. En-Nabulsi, 201.
  9.   Ibn Sirin, 339; Ibn Sirin (b), 358. i En-Nabulsi, 422-423.
  10.   Ibn Sirin, 170; Ibn Sirin (b), 179. i En-Nabulsi, 285.
  11. En-Nabulsi, 468.
  12. En-Nabulsi, 125. i 182.
  13. Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 368. i En-Nabulsi, 155.
  14. En-Nabulsi, 145
  15. Ibn Sirin, 164; Ibn Sirin (b), 173. i En-Nabulsi, 145-146.
  16. En-Nabulsi, 146.
  17. Ibn Sirin, 340; Ibn Sirin (b), 359. i En-Nabulsi, 87.
  18. Ibn Sirin, 340; Ibn Sirin (b), 359. i En-Nabulsi, 251.
  19. Ibn Sirin, 186; Ibn Sirin (b), 197. i En-Nabulsi, 342.
  20. Ibn Sirin, 110; Ibn Sirin (b), 114. i En-Nabulsi, 119.
  21. En-Nabulsi, 276.
  22. Ibn Sirin, 189; Ibn Sirin (b), 200. i En-Nabulsi, 59.
  23. En-Nabulsi, 126. 
  24. Ibn Sirin, 167; Ibn Sirin (b), 176. i En-Nabulsi, 299.
  25. En-Nabulsi, 325.
  26. En-Nabulsi, 78. 
  27. Ibn Sirin, 172; Ibn Sirin (b), 182. i En-Nabulsi, 239. i 407. 
  28. Ibn Sirin, 355; Ibn Sirin (b), 376. i En-Nabulsi, 248-249. 
  29. Ibn Sirin, 150; Ibn Sirin (b), 156-157. i En-Nabulsi, 138-139, 256-258. i 439. 
  30.   Ibn Sirin, 274-275; Ibn Sirin (b), 290-291. i En-Nabulsi, 52. i 87-88.
  31. Ibn Sirin, 91; Ibn Sirin (b), 91. i En-Nabulsi, 304.
  32. Ibn Sirin, 349; Ibn Sirin (b), 370. i En-Nabulsi, 442. 
  33. Ibn Sirin, 318-319. i 325; Ibn Sirin (b), 337. i 344. i En-Nabulsi, 368-369.
  34. En-Nabulsi, 416. 
  35. Ibn Sirin, 181; Ibn Sirin (b), 191-193. i En-Nabulsi, 75-77.
  36. Ibn Sirin, 291; Ibn Sirin (b), 309. i En-Nabulsi, 123. 
  37. En-Nabulsi, 372.
  38. En-Nabulsi, 279. 
  39. En-Nabulsi, 90.
  40. En-Nabulsi, 53. 
  41. Ibn Sirin, 109. i Ibn Sirin (b), 113. 
  42. Ibn Sirin, 300-301. i Ibn Sirin (b), 319. 
  43. Ibn Sirin, 334-335; Ibn Sirin (b), 353. i En-Nabulsi, 249-250. 
  44. En-Nabulsi, 130.
  45. En-Nabulsi, 78.
  46. Ibn Sirin, 173; Ibn Sirin (b), 183. i En-Nabulsi, 458.
  47. En-Nabulsi, 206. i El-Džemel, 240.
  48. En-Nabulsi, 350.
  49. En-Nabulsi, 304.
  50. Ibn Sirin, 346; Ibn Sirin (b), 366. i En-Nabulsi, 377.
  51. En-Nabulsi, 349.
  52. En-Nabulsi, 224. 
  53. En-Nabulsi, 458. 
  54. Ibn Sirin, 167; Ibn Sirin (b), 176; En-Nabulsi, 183. i El-Džemel, 234.
  55. Ibn Sirin, 205; Ibn Sirin (b), 218. i En-Nabulsi, 98.
  56. En-Nabulsi, 368.
  57. Ibn Sirin, 247; Ibn Sirin (b), 261. i En-Nabulsi, 253. 
  58. Ibn Sirin, 209; Ibn Sirin (b), 222. i En-Nabulsi, 371.
  59. En-Nabulsi, 220.
  60. En-Nabulsi, 304.
  61. Ibn Sirin, 91; Ibn Sirin (b), 91. i En-Nabulsi, 304.
  62. En-Nabulsi, 73.
  63. En-Nabulsi, 455.
  64. En-Nabulsi, 179.
  65. Ibn Sirin, 122-123. i 377; Ibn Sirin (b), 126-127; En-Nabulsi, 170-171. i El-Džemel, 173-174.
  66. Ibn Sirin, 274-275; Ibn Sirin (b), 290-291. i En-Nabulsi, 52. i 87-88.
  67. Ibn Sirin, 308. i 309; Ibn Sirin (b), 326. i 327-328. i En-Nabulsi, 37. i 68.
  68. Ibn Sirin, 161; Ibn Sirin (b), 168-169. i En-Nabulsi, 198-199.
  69. Ibn Sirin, 101-102; Ibn Sirin (b), 104. i En-Nabulsi, 217-218.
  70. En-Nabulsi, 358.
  71. Ibn Sirin, 139; Ibn Sirin (b), 145; En-Nabulsi, 358. i El-Džemel, 200. 
  72. Ibn Sirin, 248; Ibn Sirin (b), 262. i En-Nabulsi, 368.
  73. En-Nabulsi, 197.
  74. Ibn Sirin, 244-246; Ibn Sirin (b), 257-260. i En-Nabulsi, 83. i 187-188. 
  75.   En-Nabulsi, 397.
  76. Ibn Sirin, 252; Ibn Sirin (b), 266. i En-Nabulsi, 326.
  77. En-Nabulsi, 152. 
  78. En-Nabulsi, 206. i El-Džemel, 240.
  79. Ibn Sirin, 331; Ibn Sirin (b), 350. i En-Nabulsi, 359.
  80. Ibn Sirin, 118; Ibn Sirin (b), 122; En-Nabulsi, 313. i El-Džemel, 166.
  81. En-Nabulsi, 427.
  82. En-Nabulsi, 314.
  83. En-Nabulsi, 314.
  84. Ibn Sirin, 252. i Ibn Sirin (b), 267.
  85.   En-Nabulsi, 195-196.
  86. En-Nabulsi, 115.
  87. En-Nabulsi, 115.
  88. En-Nabulsi, 267.
  89. Ibn Sirin, 318; Ibn Sirin (b), 336; En-Nabulsi, 205. i El-Džemel, 241.
  90. Ibn Sirin, 265-266. i 275; Ibn Sirin (b), 280. i En-Nabulsi, 150. i 378.
  91. En-Nabulsi, 374. 
  92. En-Nabulsi, 259.
  93. En-Nabulsi, 158.
  94. Ibn Sirin, 60-61; Ibn Sirin (b), 52. i El-Džemel, 74.
  95. Ibn Sirin, 45; Ibn Sirin (b), 32; En-Nabulsi, 349-350. i El-Džemel, 47-48. 
  96. Ibn Sirin, 256-258; Ibn Sirin (b), 271-272. i En-Nabulsi, 159-161. 
  97. Ibn Sirin, 168; Ibn Sirin (b), 177-178. i En-Nabulsi, 142-143. 
  98. Ibn Sirin, 248; Ibn Sirin (b), 262. i En-Nabulsi, 368.
  99. En-Nabulsi, 284.
  100. Ibn Sirin, 325; Ibn Sirin (b), 344. i En-Nabulsi, 393.
  101. Ibn Sirin, 42-43; Ibn Sirin (b), 28-30; En-Nabulsi, 370. i 430. i El-Džemel, 39-41.
  102. En-Nabulsi, 265.
  103. En-Nabulsi, 59. 
  104. En-Nabulsi, 303.
  105. Ibn Sirin, 57; Ibn Sirin (b), 49; En-Nabulsi, 49-50. i 370. i El-Džemel, 69-70. 
  106. Ibn Sirin, 41; Ibn Sirin (b), 27. i El-Džemel, 38.
  107. En-Nabulsi, 297.
  108.   Kurkuma ili Curcuma longa je biljka iz porodice Zingiberaceae s aromatičnim, žutim podankom koji, samljeven, služi kao začin. (LEKSIKON JLZ, str. 524).
  109. En-Nabulsi, 135.
  110. En-Nabulsi, 78. i El-Džemel, 219.
  111. Ibn Sirin, 340. i 344; Ibn Sirin (b), 359. i 363. i En-Nabulsi, 152-153.
  112.   En-Nabulsi, 434.
  113. En-Nabulsi, 311. 
  114. En-Nabulsi, 253. 
  115. En-Nabulsi, 58.
1 2 3

1 Komentar

  1. Značenje sna,”da si bio u Gazi u ruševinama i sa dva Butter noža ubiti 18 jevreja koji su htjeli ubiti djecu nedužnu”???Molim za objašnjenje????Hvala Allahu na svemu i svakom stanju neka je selam i salavat na našeg miljenika s.a.v.s,hvala vam u naprijed,da Allah sačuva svakog zla i uputi na na pravi put Amiiin 🤲

Vaš komentar