Sadržaj
Islamski sanovnik | Snovi na slovo G
GAĆE
Simboliziraju vlast koja će se postići. 1
GAĐANJE
Simbolizira napadanje i okrivljavanje vjere, učenjaka, uleme, poštenih žena i izazivanje anarhije. 2
GALAMA
Simbolizira neku smutnju, gubljenje jačine i smanjivanje snage. 3
GALERIJA
Simbolizira seljanku vjernicu ako je od ćerpiča; ovaj svijet, ako je omalterisan; dobijanje haram-imetka, ako je od cigle. Neki tumače da se to odnosi na dvoličnu ženu. Uz to, trijem simbolizira imetak, dijete ili ugled. Ako neko sanja da sjedi na trijemu od cigle koji je omalterisan, on će odgajati svoje dijete. 4
GARANCIJA
Simbolizira stabilnost u nekom pitanju, bez obzira da li je riječ o povjeriocu ili jamcu. Ko sanja da nekom čovjeku za neku osobu daje garanciju – on osobu kojoj garantira upoznaje sa vrlinama i kvalitetima osobe za koju garantira. Ako neko sanja da je na sebe preuzeo garanciju za nekog čovjeka – čini mu zlo; ako sanja da je neki čovjek za njega preuzeo garanciju – dobit će obilnu opskrbu, a ako je neko garant nekom djetetu – to znači da on savjetuje neprijatelja. 5
GASAL
Gasal ili osoba koja kupa umrle simboliziraju učitelja ili odgajatelja neznalica i onih koji neće da primaju savjete, iščezavanje briga i poteškoća i pripremanje za put. 6
GAŠENJE
Ko sanja da je ugasio vatru – suzbija smutnju i anarhiju i neutralizira novotarije u vjeri. 7
GAŠENJE ŽEĐI
Simbolizira dobro u vjeri i stabilnost u životu. Ko sanja da je ugasio žeđ, nakon što je bio žedan, to upućuje na: olakšanje nakon tegobe, bogatstvo nakon neimaštine, zdravlje nakon bolesti i pokajanje nakon griješenja. 8
EL-GAŠIJE (sura)
Ko sanja da uči ovu suru bit će uvažavan, popularan i učen. 9
GATANJE
Simbolizira neistine i laži. 10
GATAR
Odlazak gataru simbolizira velike teškoće kojima će osoba koja sanja biti izložena. Ako mu gatar ništa ne odgovori, to znači da je pogrešno ono što čini ili namjerava činiti. 11
GAVRAN
Simbolizira podmuklog, narcisoidnog i oholog čovjeka, griješnika i lažova. Ko sanja da je ulovio gavrana – zadobit će haram imetak svojim griješenjem i ohološću; ko sanja da je dobio gavrana ili da ga čuva – to označava laž i obmanu; ko sanja da gavran s njim razgovara – zapast će u brige; ko sanja gavrana u svojoj kući – žena ga vara, ili će mu kuća biti napadnuta; a ko sanja da jede meso od gavrana – dobit će imetak od lopova. 12
GAZELA
Simbolizira ljepoticu. Loviti gazelu – udvarati se i varati neku ženu da bi je oženio; kamenom gađati gazelu – rastaviti se od svoje supruge ili je udariti; uzeti gazelu i uvesti u kuću – oženiti sina, a ako je žena trudna – rodit će. San da je gazela skočila na njega – označava neposlušnost žene. 13
GEKO
Simbolizira otvorenog neprijatelja koji naređuje zlo, a odvraća od dobra i pravi fesad među ljudima. Ko sanja da geko (vrsta guštera) jede njegovo meso, to je znak da ga neko ogovara. 14
GEOMETAR
Simbolizira osobu koja ispituje stanje ljudi. Tako, ko sanja da premjerava zasijanu zemlju – on ispituje stanje dobrih ljudi. Premjeravanje vinograda – ispitivanje stanja svoje žene; premjeravanje šume – ispitivanje ljudi koji vole vjeru i prakticiraju je; premjeravanje puta – putovanje, a ako je planirao na hadž – otići će; premjeravanje pustinje – odagnavanje brige, a premjeravanje ozelenjelog zemljišta, čijeg vlasnika ne poznaje – postizanje pobožnosti i ispravnosti. 15
GEPARD
Simbolizira priglupog varalicu, napadača i zločinca, ali i dostojanstvo i uzdizanje. Ko sanja geparda kako sa njim lovi, to upućuje na opskrbu i ponos. 16
GIBET
Simbolizira da će štetne posljedice zadesiti osobu koja ogovara. Ko sanja da ogovara nekog čovjeka zbog siromaštva bit će stavljen na kušnju upravo sa siromaštvom, a ako ogovara zbog nečega drugog bit će tim i iskušan. 17
GIPS
Simbolizira kontinuiranost ugleda i položaja, dobro stanje žena i djece, stabilnost u vjeri i ustrajnost u obrazovanju, liječenje od bolesti i obnavljanje odjeće. Ako se gips vidi kod pobožnih i bogobojaznih ljudi, onda to simbolizira uprljanost haramom, sumnjivu zaradu, ustrajavanje na novotarijama, omalovažavanje sunneta i licemjerstvo u vjeri. 18
GITARA
Simbolizira dunjalučka uživanja i falsificiran i izmišljen govor. 19
GITARISTA
Simbolizira kolovođubesposličara, hvalisavog siromaha, osobu koja trči za sitnim dunjalučkim interesom, bludnika koji trči za nezakonitim ženama i osobu koja će za svoje interese upotrijebiti džine i sihire. 20
GLAD
Simbolizira strah, nevjerstvo, druženje sa onim kod koga nema dobra, gubljenje imetka i pohlepu u traženju sredstava za život. 21
GLADAK
Simbolizira sticanje znanja nakon neznanja, iščezavanje briga i poteškoća i druženje sa dobrim ljudima, koji umjesto tuđih upozoravaju na sopstvene mahane i greške. 22
GLAS
Simbolizira čovjekov autoritet i ugled. Dizanje glasa – ružan govor; lijep i čist glas – ostvarivanje nekog položaja; ružan glas koji se čuje (od životinje i sl.) – briga i nedaća, a lijep glas koji se u snu čuje – radost i sreća. 23
GLASONOŠA
Ako je u liku starca ili starijeg čovjeka, označava meleke registratore, a ako je u liku mladića, upućuje na ubicu. 24
GLATKOĆA
Simbolizira bezbrižnost, znanje nakon neznanja i druženje s dobrim ljudima koji čovjeku pomažu u afirmiranju istinskih vrijednosti. 25
GLAVA
Simbolizira rukovođenje dotičnog čovjeka ili njegov kapital. Ako je glava u snu veća nego na javi, to označava povećanje njegovog ugleda, a ako je manja onda smanjenje ugleda u društvu. Ako sanja da ima dvije ili tri glave, pobijedit će neprijatelja; ako se s njim nadmeće obogatit će se; ako je bio siromašan, djeca će mu postati poslušna; ako je bio bogat – oženit će se i zadobiti ono što je priželjkivao – ako je bio neoženjen.
Ako sanja da mu je glava poput glave neke od domaćih životinja, neka se pripremi za neki napor, zamor i probleme. Ptičja glava simbolizira putovanje; isječene glave poslušnost ljudi, a oborena i pognuta glava – štetu u trgovini i biznisu. Udaranje po vratu, pri čemu glava ode sa ramena, označava zdravlje nakon bolesti, rješavanje dugova, odlazak na hadž i izbavljanje iz nevolja. 26
GLAVARINA
Simbolizira osobu koja zaviruje u tuđe stvari, nesreću i uznemiravanje. 27
GLAVOBOLJA
Ko sanja da ima glavobolju treba se pokajati za neki grijeh koji je počinio i uraditi neko dobro djelo. 28
GLIB
Simbolizira teškoće i iskušenja. Što je blato u snu ljepljivije i dublje – situacija u koju će zapasti je teža, a što je blato u snu crnje – to je veći grijeh i negativnost. Ako bolesnik sanja blato, dugo će bolovati; ako zdrava osoba sanja da ide po blatu ili da se zaglibila u blatu, zapast će u smutnju, neugodnost, brigu, zatvor ili u ruke vlasti.
Ako je u snu izišao iz blata, a da nije uprljao tijelo, niti odjeću, oslobodit će se grijeha i teške situacije u koju je zapao; a ako u snu nije izišao iz blata ili ako se ublatio zaglibit će se u pitanju vjere i dunjaluka – srazmjerno tome koliko se zaglibio u blato u snu. 29
GLINA
Simbolizira bolest, beznačajnost i poniženje. Ko sanja da živi od rada sa ilovačom ili glinom to mu je dobro; ko sanja da obljepljuje Poslanikov, s.a.v.s., kabur ilovačom to znači da će hadž obaviti svojim novcem, dok ilovača za bolesnog označava smrt. 30
GLISTA (STOMAČNA)
Simbolizira bližu rodbinu. Izlazak gliste iz osobe u snu – neko od rodbine će doživjeti nesreću. 31
GLUHOĆA
Simbolizira pokvarenost vjere ili gubljenje komoditeta. 32
GLUPOST
Može simbolizirati nafaku, ali i neko loše značenje. 33
GMIZAVAC
Simbolizira krađu ili uhođenje i praćenje nekih informacija vezanih za čovjeka ili životinju. 34
GNIJEZDO
Simbolizira ženu, a za trudnicu – porod. 35
GNOJ
Simbolizira imetak koji se povećava i oplođuje. Neki vele da sanjanje gnoja – kako izlazi iz rane ili sa nekog drugog mjesta – simbolizira da će snivač biti potvoren sa nekom optužbom. 36
GNJIDE
Simboliziraju pokvarene ljude. 37
GNJURAC
Simbolizira vladara, izuzetnog učenjaka, ali može predstavljati i osobu koja se upušta u neke nejasne stvari. Ko sanja da je zaronio u more to simbolizira da će otići kod nekog učenjaka ili do naučno-odgojne institucije radi stjecanja znanja, kod nekog biznismena radi stjecanja materijalnih sredstava ili kod vladajućih struktura radi stjecanja nekih vidova vlasti. 38
GODINA
Simbolizira sušu, nerodnost, neplodnost, promjenu stanja i situacije, dok za trdudnicu sanjanje godine predstavlja rađanje. 39
GOJAZNOST
Simbolizira povećanje imetka, ugled, snagu vjere, čistotu i veličinu. 40
GOLEMOST
Ukoliko neko sanja da se neprirodno povećao to simbolizira njegovu smrt. 41
GOLICANJE
Simbolizira sprječavanje i otežavanje. Ko sanja da neku osobu škaklji i golica – sprječava je u njenom poslu. 42
GOLOTINJA
Simbolizira nevinost od optužbi, a može simbolizirati razvod sa suprugom ili njenu smrt. Ko sanja da je skinuo odjeću – pojavit će mu se pritajeni neprijatelj, koji mu se ranije predstavljao kao prijatelj; ko sanja da se u nekom društvu nalazi bez odjeće – osramotit će se, a ko sanja da se bez odjeće nalazi na usamljenom mjestu – neprijatelj mu traži slabu tačku, ali je ne može naći. Kada bolesnik sanja da je skinuo žutu odjeću – ozdravit će. 43
GOLUB
Simbolizira povjerljivog izaslanika, iskrenog prijatelja i voljenog sagovornika. Također, simbolizira voljenu ženu, koja ne želi drugoga pored svog muža ili žene koje čuvaju tajne, čovjeka sa mnoštvom potomstva, zatim vijest, glasnika i pismo. Bijeli golub ili golubica simbolizira vjeru; zeleni – pobožnost; crni – gospodu među ženama i ljudima; šareni – svakakve osobe; mnoštvo golubova – zadobijanje kapitala i mnogo dobra; gugutanje golubice – kritika žene; odvajanje golubice od snivača – razvod braka; mirna ustrijeljena golubica – vijest pristigla iz daleka, a ako to sanja čovjek koji ima trudnu ženu – rodit će mu sina.
Ko je, pak, u nekom problemu ili ima nekog odsutnog, a sanja goluba ili golubicu – onda to simbolizira radosnu vijest, izuzev ako je bolestan, a golub mu padne na glavu – onda to upućuje na snivačevu smrt. 44
GOMILANJE
Simbolizira ljubav prema imetku. Skupljanje i vezivanje kose simbolizira dobijanje velikog imetka, a razvezivanje i raspuštanje – rasipanje i gubitak imetka. 45
GOMOLJIKA
Ova vrsta jestivih gljiva simbolizira čovjeka kojeg vole časni ljudi ili ženu od koje nema nikakva dobra. Ko sanja da jede ovu vrstu gljive – steći će halal-imetak. 46
GONG
Simbolizira derogirane knjige i vjere, pređašnje narode, sporove i neprijateljstva, putovanje i sretan povratak onih koji se očekuju. Kršćansko zvono simbolizira učenjaka koji se slijedi u bitnim stvarima, a može simbolizirati i ljude sklone dijalogu i dogovoru. Ako se zvono nalazi na nekoj životinji, – onda to simbolizira osobu od koje se može očekivati dobro. 47
GONIČ DEVA
Simbolizira neobične vijesti i događaje, a također može simbolizirati i osobu sklonu prizivanju džina i komuniciranju s njima. 48
GORČINA
Simbolizira neko dobro koje će se snivaču desiti. 49
GORUŠICA
Simbolizira otrov. Neki kažu, zadobit će imetak sa naporom. Ko sanja da je pojeo malo gorušice, popit će otrov ili nešto gorko, ili će se upustiti u nešto nisko i pokvareno. 50
GOST
Simbolizira radosnu vijest o rađanju muškog djeteta. Ko sanja da su mu stigli gosti, a ne bude imao trudnu suprugu – neka očekuje opskrbu koja će mu brzo doći. 51
GOŠĆENJE
Simbolizira neko okupljanje u svrhu nekog dobra i povratak kući nekoga ko je bio odsutan. Ko sanja da poziva sebi ljude kako bi ih ugostio – uradit će neki posao za koji će se kajati; ko sanja da poziva sebi ljude, pa mu se oni odazovu na poziv – postat će njihov vođa i pretpostavljeni, a ko sanja da je kod nekog nepoznatog pozvan na voće i piće – bit će pozvan u borbu u kojoj će poginuti kao šehid. 52
GOVEDA
Simbolizira godine, visok položaj i imetak. Debela krava označava bogatu ženu, krava muzara – hairli i korisnu ženu, krava s rogovima – prgavu ženu, krava s velikim stomakom – imetak bez koristi, san da neko muze njegovu kravu, a ona mu se ne brani – taj čovjek ga vara sa njegovom ženom, oguljena krava – nesreća u njegovoj bližoj rodbini, dobitak krave – dobitak imanja ili ženidba za neoženjenog, san da ga je krava ubola rogom – neki gubitak ili uznemirenost od svojih ukućana ili rodbine, spolni odnos s kravom – nedozvoljen način stjecanja imetka, muža krave i pijenje njenog mlijeka.
Ako je siromašan – obogatit će se, a ako je bogat – bogatstvo će mu se umnožiti, a darovanje teleta – upućuje na rađanje djeteta. 53
GOVOR ORGANA
Govor nekog od organa ljudskog tijela u snu simbolizira osiromašenje neke osobe iz bliže snivačeve rodbine, ili neki problem koji dolazi od njegove porodice. 54
GOVOR
Govor djeteta simbolizira istinu, govor umrle osobe se prihvaća bez ikakvog tumačenja, govoriti razne jezike – postići veliku vlast i moć, a govor ptica označava veliku vlast, znanje i razumijevanje. Ako neko sanja da govori nešto u snu što bi trebalo sakriti i tajiti – to upućuje na rasipanje imetka ili davanje mudrosti onome ko je nije dostojan. 55
GOVORNIK
Simbolizira čistoću, skrušenost, pokajanje od grijeha, plakanje zbog grijeha, visok položaj, dug životni vijek, upućivanje na dobro, a odvraćanje od zla i radost, veselje i okupljanje na skupovima. Ako hatiba sanja neudata žena – udat će se; ako žena sanja da drži hutbu i upućuje savjete – postići će snagu; ako sanja da to čini identično hatibu za vrijeme džuma-namaza – doći će do rastave braka; ako neko sanja nemuslimana da drži hutbu – preći će na islam ili će ubrzo umrijeti; ako osoba na vlasti sanja da drži hutbu, ali je prekine i ne završi – izgubit će vlast i položaj na kojem je bila. 56
GOZBA
Simbolizira neko okupljanje u svrhu nekog dobra i povratak kući nekoga ko je bio odsutan. Ko sanja da poziva sebi ljude kako bi ih ugostio – uradit će neki posao za koji će se kajati; ko sanja da poziva sebi ljude, pa mu se oni odazovu na poziv – postat će njihov vođa i pretpostavljeni, a ko sanja da je kod nekog nepoznatog pozvan na voće i piće – bit će pozvan u borbu u kojoj će poginuti kao šehid. 57
GRABLJE
Simboliziraju ženu za neoženjenog, iščezavanje briga i nedaća i vraćanje duga. 58
GRAD (rodni)
Rodni grad simbolizira roditelje. Ako neko sanja da je njegov rodni grad zadesio zemljotres – to upućuje da će njegov otac biti osuđen na smrt. 59
GRAD ALLAHOVOG POSLANIKA, S.A.V.S.
Grad Allahovog poslanika Muhammeda, s.a.v.s., simbolizira svako dobro i dunjalučko i ahiretsko. Ko sanja da se nalazi pred Poslanikovom, s.a.v.s., džamijom ili pred njegovom sobom – to upućuje na pokajanje i oprost, a neki kažu da to upućuje na šest stvari: sigurnost, oprost, milost, uspjeh, otklanjanje brige i ugodan život. 60
GRAD
Simbolizira stanovništvo koje u njemu živi, skup, veliku većinu, ovaj svijet, sigurnost. Poznati grad simbolizira ovaj svijet; nepoznati Onaj svijet; lijep i nepoznat grad – Džennet, a crno i ružno selo – Džehennem. Ako neko sanja da je preselio iz nepoznatog sela u nepoznati grad: ako je nemusliman – primit će islam; ako je činio grijehe – pokajat će se.
Ako je siromašan i neugledan – zadobit će kapital i ugled; ako je u nekom strahu – osjetit će sigurnost; ako je neoženjen – oženit će se, a ako je bolestan – umrijet će. Ako, pak, sanja da iz nepoznatog grada ulazi u nepoznato selo – sve navedeno se suprotno tumači! 61
GRAD (LED)
Simbolizira dobro i rodnost, ako nije načinio nikakve štete, a inače simbolizira smicalice od strane šejtana, vladara ili nekog drugog. Ako se sanja da nanosi ljudima ili usjevima štetu, da je pao po kućama i radnjama – simbolizira nesreću i zarazu koje ne traju dugo; a ako neko sanja da je pao na ledu – past će u neki belaj i imati neku neugodnost. 62
GRADITELJ
Simbolizira ljubav i prijateljstvo. Ko sanja onoga koji zida, a posebno onoga koji zida ćerpičom i blatom, upućuje na osobu koja okuplja i ujedinjuje ljude u onome što je pozitivno i dopušteno; a ako to čini ciglom, krečnim malterom ili nečim što je dobiveno pečenjem na vatri, onda to upućuje na osobu od koje nema dobra. Ko sanja da zida, a oženjen je, žena će mu biti dobra i poslušna; a ako to sanja neoženjena osoba – oženit će se i zadobiti porod. 63
GRADNJA
Simbolizira, prije svega, odgajanje svoje žene, porodice i ukućana. Ako neko sanja da gradi kuću – okupit će svoje prijatelje i rodbinu na nekom veselju; ako neko sanja da je oblijepio ilovačom kabur Muhammeda, s.a.v.s. – obavit će hadž sa svojim imetkom; ako neko sanja da obnavlja kuću nekog učenjaka – on obnavlja njegovo učenje. Ko sanja da gradi u nekom području zgradu – oženit će se u tom mjestu; ako gradi džamiju – to upućuje na vjeru, a ako gradi školu – to upućuje na razumijevanje, shvaćanje i bolje intelektualno profiliranje. 64
GRAĐEVINA
Ko sanja da gradi zgradu sakupit će rodbinu, prijatelje i vojsku. Ako obnavlja ili renovira staru građevinu: ako je učenjak, radi se o obnavljanju njegovog učenja i znanstvenog pravca; a ako je neki tiranin, to onda upućuje na obnavljanje njegove tiranije. Ko sanja da gradi neku zgradu u jednom selu ili gradu, to upućuje na njegovu ženidbu u tom mjestu.
Ko sanja da gradi džamiju ili neko mjesto težeći Allahovoj blizini: ako je vladar, uspostavit će istinu i naređivati dobro, a odvraćati od zla; ako je učenjak – napisat će knjigu od koje će ljudi imati koristi; ako je bogat – podijelit će zekat od svog imetka; ako je neoženjen – oženit će se; ako je oženjen – bit će opskrbljen lijepom opskrbom, a ako je siromašan – obogatit će se. 65
GRAH
Simbolizira brigu i žalost, ako je još zelen, a imetak i radost ako je zreo. 66
GRAHORICA
Simbolizira opskrbu. 67
GRAMATIČAR
Lijep i privlačan govor. Ko sanja da je postao gramatičar i da pravilno govori to ukazuje na bogatstvo nakon siromaštva; zdravlje nakon bolesti i oslobađanje problema nakon neugodnosti. 68
GRAVER
Simbolizira, katkada, znanje i dobar običaj, a katkada obmanu i varku. Ako su mu gravure crvene boje – upućuje na osobu fasciniranu dunjalučkim ukrasima i varkama; ako gravira kur’anske ajete u kamenu – upućuje na učitelja onih koji ne znaju. Graviranje u srebru i zlatu – vanredna mudrost i postavljanje svega na svoje mjesto; graviranje u bakru – neprijateljstvo i sukobljavanje, dok graviranje i uklesavanje nečega nerazumljivog u drvetu, simbolizira raspravu sa licemjerima i miješanje u posao onih koji čine zlo. 69
GRAVIRANJE
Simbolizira lukavstvo. Tetovaža na ruci muškarca simbolizira lukavstvo, poslije kojeg slijedi poniženje; a za žene lukavstvo da bi se stekla zarada. Ko sanja da na košulji ima ispisan kur’anski ajet, on se pridržava Kur’ana. 70
GRBAVOST
Simbolizira imetak, dug život i djecu. Ko sanja da je grbav – dobit će veliki imetak i vlast od nekoga iz svoje bližnje rodbine ili djece, koji imaju jaka leđa. 71
GRĐENJE
Simbolizira za onog koji grdi – ugled, a za onog ko je grđen u snu – poniženje. 72
GREBANJE
Simbolizira uvrjedljive riječi i štetu u imetku. Ko sanja čovjeka da se ogrebao – imat će štetu on ili neko od njegove rodbine u imetku, a ko sanja čovjeka ogrebanog po čelu – ubrzo će umrijeti. 73
GREBEN (za vunu)
Simbolizira groznu ženu. Ekseri na grebenu simboliziraju podmuklog, a neki vele i licemjernog čovjeka. 74
GREDE
Simboliziraju licemjere koji obavljaju neke društvene poslove. Njihovo lomljenje simbolizira smrt tih licemjera. 75
GREDICA – LIJEHA (krastavaca)
Upućuje na korist, kontinuiranu opskrbu i ženu koja rađa i ima puno potomstva. Ko sanja da ima gredicu ili lijehu krastavaca, a bude neoženjen – oženit će se; ako je siromašan – obogatit će se; ako studira i traži znanje – savladat će mnoge naučne discipline, a ako bude griješnik – pokajat će se svom Gospodaru i On će mu oprostiti. 76
GRIJEH (veliki)
Simbolizira veliku prezaduženost, kao što velika prezaduženost simbolizira činjenje velikih grijeha. 77
GRIJEH
Simbolizira zaduženost. Ko sanja da se nakupio grijeha puno se zadužio. Priznavanje grijeha u snu simbolizira ponos i čast. 78
GRIVNA
Simboliziraju sina, visok položaj, širinu, veličinu i ljepotu. Ako muškarac sanja na sebi halhale, zadesit će ga neka bolest ili će pogriješiti u vjeri, a ako žena sanja na sebi halhale – to onda upućuje na sigurnost od straha ako je udata, a ako je neudata – udat će se za darežljivog i dostojanstvenog čovjeka koji će joj činiti puno dobra. 79
GRLICA
Simbolizira neprivrženu ženu slabog imana, koja ima dug jezik i koja laže. Ona simbolizira i dijete koje laže. 80
GRLO
Simbolizira kućni kanal ili bunar. Ko sanja da je iz grla izvadio dlaku ili konac, koji se nije prekinuo, ali ga u potpunosti nije izvadio – imat će dug životni vijek; ako bude ministar – povećat će mu se znanje. 81
GRLJENJE
Simbolizira dug život, lijep govor, ljubav, putovanje, povratak odsutnog s puta, rješavanje briga ili brak. Ko sanja da grli ženu, on je opsjednut dunjalukom, a zapostavlja Ahiret. Ko sanja da grli čovjeka i da mu je on stavio glavu u krilu vratit će mu se kapital. 82
GRMLJAVINA
Simbolizira vladarevu prijetnju i upozorenje. To može biti i korisno naređenje. Uz to, grmljavina simbolizira ratne i ekspedicione bubnjeve, a ako je propraćena kišom i tminom može simbolizirati nepogodu, poput: vjetra, grada, epidemije, smutnje, rata i sl. Sanjanje grmljavine bez padanja kiše simbolizira strah.
Ako neko sanja grmljavinu, a dužan je – vratit će dug; ako je u zatvoru – bit će oslobođen; dok grmljavina praćena kišom i sijevanjem – označava strah na putu, a za onoga koji nije na putu simbolizira nadu. 83
GROBAR
Simbolizira otkrivanje tajni i zarađivanje onoga što je zabranjeno. 84
GROBLJE
Simbolizira smrt, Ahiret, zatvor, kuću u kojoj se zikr čini, održavaju edukativna predavanja, obavljaju razne vrste ibadeta i osamljuje, ali i kuće u kojima se tajno rade poslovi koji vode u propast. Ako bolesnik sanja da je ušao u groblje, umrijet će od bolesti od koje boluje; a ako to sanja zdrava osoba i ako je u snu prilikom ulaska u groblje bila skrušena, plakala ili učila Kur’an znači da se druži sa ljudima koji čine i afirmiraju dobro i koji spominju Gospodara svjetova.
Ako se prilikom ulaska u groblje smijao, bio otkrivenih stidnih dijelova tijela ili mokrio po grobovima – druži se sa ljudima koji čine zlo, grijehe i pokvarene su vjere; ako sanja da ulazi u groblje učeći ezan – dijelit će savjete i djelovati na one koji ih ne primaju; ako sanja da otkopava i pljačka grob nekog učenjaka oživljava njegovo učenje; ako sanja da otkopava grob Allahovog Poslanika, s.a.v.s. – oživljava njegov sunnet i učenje; ako otkopava grob nekog novatora u vjeri – oživljava nešto što će ljude odvesti u zabludu ili će na prevaru dobiti neki haram-imetak.
Kada neko sanja da ga neka umrla osoba doziva, ako je bolestan – umrijet će; ako je učen čovjek – savjet i opomena umrle osobe će mu pomoći da riješi puno zagonetnih stvari; kada sanja da ga je umrla osoba udarila, da se na njega namrštila, da mu prijeti ili da mu ne želi ni selam nazvati – pogriješio je prema Uzvišenom Allahu ili nije izvršio neku obavezu prema toj umrloj osobi, a ako mu umrla osoba prilazi sa osmjehom to označava neku radosnu vijest.
Ko sanja da sebi kopa grob napravit će kuću i u njoj dugo živjeti; ko sanja da ga živa zakopavaju u grob – bit će zatvoren i imat će vidnih problema; a ako neko sanja da se druži sa umrlom osobom i da se s njom zagrlio – dugo će živjeti. 85
GROBNICA
Simbolizira državnu blagajnu ili riznicu, ako se sanja da se u njoj nalaze umrle osobe. Međutim, ukoliko se sanja da u njoj nema umrlih osoba, onda ona simbolizira čovjeka koji čini zlo, pruža utočište i štiti one koji zlo čine. 86
GROM
Simbolizira tešku kaznu, strašnu smrt, požar, rušenje, krađu ili oduzimanje imovine. Ako neko sanja da je u njegovu kuću udario grom: ako je bolestan – umrijet će; ako je neko iz te kuće odsutan – dobit će vijest o njegovoj smrti; ako je neko sumnjiv iz te kuće ili izaziva neku smutnju – bit će izvršen pretres te kuće ili će biti pod nadzorom policije; a ako se sanja da gromovi udaraju u njive i vrtove – to upućuje na nepogodu, razrezivanje poreza, nanošenje nepravde i izazivanje smutnje u tom mjestu. 87
GROZD
Simbolizira posjedovanje imetka ili okupljanje porodice. 88
GROZNICA
Ona je glasnik smrti. Ko sanja da ima groznicu – uradit će neki posao koji vodi u iskvarenost njegove vjere. Neprestana groznica – aludira na ustrajnost u griješenju; groznica propraćena visokom temperaturom – simbolizira natjecanje u neistini; dok drhtavica – simbolizira omalovažavanje vjere i ljudi koji se zanimaju za vjeru. 89
GROŽĐE (bijelo)
Simbolizira ubiranje i sakupljanje ovosvjetskih dobara, ako se sanja u sezoni; a dobijanje imetka prije nego mu se snivač i nada, ako se sanja van sezone. 90
GROŽĐE (crno)
Simbolizira brigu i žalost, ako se sanja van sezone; a bolest i strah, ako se sanja u sezoni. Ovo grožđe simbolizira imetak koji nema trajnost. Sasušivanje crnog grožđa na lozi – upućuje na jaku hladnoću i strah. Svi tumači snova upozoravaju da nije lijepo sanjati crno grožđe. 91
GROŽĐE (suho)
Simboliziraju dobro, opskrbu i imetak, svejedno bile crne, crvene ili bijele. 92
GROŽĐICE
Simboliziraju dobro, opskrbu i imetak, svejedno bile crne, crvene ili bijele. 93
GRUBOST
Ako neko sanja da je obukao grubu i hrapavu odjeću, da jede neku neukusnu hranu ili govori grubim i sirovim govorom, a bude od bogatih i imućnih ljudi, to simbolizira da će izgubiti položaj, promijenit će se njegovo dotadašnje stanje i smanjit će mu se opskrba. 94
GRUDI
Ljepota i širina grudi u snu simbolizira: za nevjernika – prelazak na islam; za griješnika – pokajanje, a za ugroženog – olakšanje. Uz to širina grudi upućuje, također, na punoljetstvo, darežljivost i neku radost. Tjeskoba u grudima upućuje na neko nasilje i zabludu. Bujnost dlaka na grudima upućuje na dug osobe koja sanja. 95
GUBA
Simbolizira imetak i dobijanje odjeće bez ukrasa. 96
GUBITAK
Simbolizira grijeh. Ako neko sanja da je izgubio u nekom djelu, dok su drugi dobili, to upućuje na anarhiju u njegovom vjerovanju ili na kufr nakon upute koju je imao. 97
GUKANJE GOLUBICE
Simbolizira časnu muslimanku koja uči Kur’an. 98
GUMNO
Simbolizira imetak sakupljen dugotrajnim i mukotrpnim radom. 99
GUSJENICA
Simbolizira kradljivca, koji zbog svoje pobožnosti, nije prepoznat kao takav. 100
GUSKA
Simbolizira deblje žene koje su lijepe i posjeduju ugled i kapital. Guska simbolizira i čovjeka koji ima izvjesnu dozu brige, tuge i vlast i na kopnu i na moru. Ako neko sanja da čuva guske, dobit će upravu i imetak; a ako sanja da guske gaču, to upućuje na žene koje plaču i nariču. 101
GUSTIŠ
Simbolizira osobe s kojima je druženje beskorisno. Ako neko sanja šikaru ili gustiš da je nečije tuđe vlasništvo, borit će se sa ljudima koji su, po naravi, slični tom gustišu i na kraju će ih pobijediti. 102
GUSUL (umrlog)
Ako neko sanja da umrli sam sebe kupa, njegovi potomci će izići iz briga i imetak će im se povećati; ako neko sanja da ga kupa neko drugi, pokajat će se pod utjecajem čovjeka koji ga kupa; a ko sanja da se nalazi u gasulhani – mjestu za kupanje umrlih – postići će uspjeh i riješit će se određenih briga. 103
GUSUL
Simbolizira pokajanje od grijeha, čišćenje od njih, rasterećenje briga i ženidbu. Ko sanja da je uzeo gusul i obukao novu odjeću – obogatit će se, ako je bio siromašan; oženit će se – ako je bio neoženjen; ozdravit će – ako je bio bolestan; ponovo će biti postavljen na položaj – ako je sa njega skinut; ako nije obavio hadž – obavit će; oslobodit će se briga – ako je u njima bio; doći će do poslovnog poboljšanja – ako je bio u nekoj vrsti biznisa, i bit će oslobođen iz zatvora – ako je u njemu bio.
Ako sanja da uzima gusul, ali ga nije u potpunosti završio – neće ispuniti ono što je zamislio. 104
GUŠENJE
Ko sanja da ga nešto guši u grlu – nestat će rahatluka u njegovoj kući ili radnji; ko sanja da je od gušenja umro – osiromašit će; ko sanja da je oživio, nakon što je umro od gušenja – obogatit će se; a ko sanja da sam sebe guši – sam sebe dovodi u brigu i probleme. 105
GUŠTER
Simbolizira seljaka koji vara ljude u njihovim imecima i pokvarenog čovjeka. Ko sanja guštera – zadesit će ga neka bolest. 106
GUTANJE
Gutanje zemlje ili prašine simbolizira neimaštinu, pohlepu, mito i korupciju. 107
GUVERNER
Simbolizira neku radosnu vijest i pobjedu nad protivnicima i oponentima. 108
GVOŽĐE
Simbolizira vlast, moć i snagu, nakon nemoći, za onoga ko ga sanja da ga drži u ruci. Ko sanja da topi željezo, brzo će biti predmetom razgovora ljudi koji će ga ogovoriti. 109
Autor teksta “Islamski sanovnik | Snovi na slovo G” “Šefik Kurdić” iz knjige “Snovi i njihova značenja – Sanovnik”.
- En-Nabulsi, 285.
- En-Nabulsi, 224-225.
- Ibn Sirin, 365; Ibn Sirin (b), 388; En-Nabulsi, 312. i El-Džemel, 258.
- Ibn Sirin, 248; Ibn Sirin (b), 262. i En-Nabulsi, 59.
- En-Nabulsi, 346.
- En-Nabulsi, 317.
- En-Nabulsi, 226.
- Ibn Sirin, 41; Ibn Sirin (b), 26. i El-Džemel, 38.
- En-Nabulsi, 329.
- Ibn Sirin, 376.
- Ibn Sirin, 199; Ibn Sirin (b), 211. i En-Nabulsi, 34. i 347.
- Ibn Sirin, 188; Ibn Sirin (b), 199. i En-Nabulsi, 322.
- Ibn Sirin, 208; Ibn Sirin (b), 221. i En-Nabulsi, 472.
- Ibn Sirin, 208; Ibn Sirin (b), 221. i En-Nabulsi, 472.
- Ibn Sirin, 172; Ibn Sirin (b), 182. i En-Nabulsi, 425.
- Ibn Sirin, 193; Ibn Sirin (b), 204. i En-Nabulsi, 363.
- Ibn Sirin, 367; Ibn Sirin (b), 391. i En-Nabulsi, 352-353.
- En-Nabulsi, 115-116.
- Ibn Sirin, 275-276. i En-Nabulsi, 65-66.
- Ibn Sirin, 134; Ibn Sirin (b), 139; En-Nabulsi, 318. i El-Džemel, 191.
- Ibn Sirin, 353; Ibn Sirin (b), 374; En-Nabulsi, 137. i El-Džemel, 227.
- En-Nabulsi, 301.
- Ibn Sirin, 102; Ibn Sirin (b), 105-106. i En-Nabulsi, 305-306.
- Ibn Sirin, 149. i Ibn Sirin (b), 156.
- En-Nabulsi, 295.
- Ibn Sirin, 77-79; Ibn Sirin (b), 73-75; En-Nabulsi, 208-210. i El-Džemel, 102-108.
- En-Nabulsi, 333.
- Ibn Sirin, 112. i Ibn Sirin (b), 115.
- Ibn Sirin, 231-232; Ibn Sirin (b), 244-245. i En-Nabulsi, 470-471.
- En-Nabulsi, 320.
- Ibn Sirin, 208; Ibn Sirin (b), 220.
- Ibn Sirin, 112; Ibn Sirin (b), 116. i En-Nabulsi, 304.
- En-Nabulsi, 161-162.
- En-Nabulsi, 189.
- En-Nabulsi, 333.
- En-Nabulsi, 385.
- En-Nabulsi, 381.
- En-Nabulsi, 352.
- En-Nabulsi, 263.
- Ibn Sirin, 362; Ibn Sirin (b), 384. i En-Nabulsi, 261-262.
- En-Nabulsi, 124.
- Ibn Sirin, 370; Ibn Sirin (b), 394. i En-Nabulsi, 196.
- Ibn Sirin, 354-355, Ibn Sirin (b), 376. i En-Nabulsi, 331.
- Ibn Sirin, 201-202; Ibn Sirin (b), 213-214. i En-Nabulsi, 158-159.
- En-Nabulsi, 127.
- Ibn Sirin, 322; Ibn Sirin (b), 341. i En-Nabulsi, 397.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 368. i En-Nabulsi, 122-123.
- En-Nabulsi, 129.
- En-Nabulsi, 421.
- Ibn Sirin, 319 i 378; Ibn Sirin (b), 338. i En-Nabulsi, 173.
- En-Nabulsi, 312.
- Ibn Sirin, 132; Ibn Sirin (b), 137; En-Nabulsi, 312. i El-Džemel, 189.
- Ibn Sirin, 181; Ibn Sirin (b), 191-193. i En-Nabulsi, 75-77.
- Ibn Sirin, 373; Ibn Sirin (b), 398. i En-Nabulsi, 396.
- Ibn Sirin, 103; Ibn Sirin (b), 106. i En-Nabulsi, 90 i 396.
- En-Nabulsi, 177.
- Ibn Sirin, 132; Ibn Sirin (b), 137; En-Nabulsi, 312. i El-Džemel, 189.
- En-Nabulsi, 415.
- Ibn Sirin, 241. i Ibn Sirin (b), 254-255.
- En-Nabulsi, 421.
- Ibn Sirin, 241-242; Ibn Sirin (b), 253-254. i En-Nabulsi, 420-421.
- Ibn Sirin, 233; Ibn Sirin (b), 245-246. i En-Nabulsi, 66. i 126-127.
- Ibn Sirin, 164; Ibn Sirin (b), 172-173. i En-Nabulsi, 80.
- Ibn Sirin, 248; Ibn Sirin (b), 262. i En-Nabulsi, 79-80.
- En-Nabulsi, 79-80.
- Ibn Sirin, 318. i Ibn Sirin (b), 336.
- En-Nabulsi, 126.
- En-Nabulsi, 452.
- Ibn Sirin, 164; Ibn Sirin (b), 173. i En-Nabulsi, 458.
- Ibn Sirin, 328; Ibn Sirin (b), 347. i En-Nabulsi, 458.
- Ibn Sirin, 115; Ibn Sirin (b), 118; En-Nabulsi, 145. i El-Džemel, 160.
- En-Nabulsi, 282.
- Ibn Sirin, 367; Ibn Sirin (b), 390. i En-Nabulsi, 172.
- Ibn Sirin, 347; Ibn Sirin (b), 368. i En-Nabulsi, 441.
- Ibn Sirin, 247-248; Ibn Sirin (b), 261. i En-Nabulsi, 174.
- En-Nabulsi, 435-436.
- Ibn Sirin, 357; Ibn Sirin (b), 378; En-Nabulsi, 206. i El-Džemel, 241.
- Ibn Sirin, 357; Ibn Sirin (b), 378; En-Nabulsi, 206. i El-Džemel, 241.
- Ibn Sirin, 279; Ibn Sirin (b), 296. i En-Nabulsi, 178-179.
- Ibn Sirin, 200; Ibn Sirin (b), 212. i En-Nabulsi, 354.
- En-Nabulsi, 155.
- Ibn Sirin, 374. i En-Nabulsi, 432.
- Ibn Sirin, 228-229; Ibn Sirin (b), 241-242. i En-Nabulsi, 218-220.
- En-Nabulsi, 450.
- Ibn Sirin, 62. i 263-265; Ibn Sirin (b), 55. i 277-279; En-Nabulsi, 435. i El-Džemel, 75-80.
- Ibn Sirin, 270. i Ibn Sirin (b), 286.
- Ibn Sirin, 230; Ibn Sirin (b), 243. i En-Nabulsi, 218-220. i 299.
- En-Nabulsi, 341.
- Ibn Sirin, 110; Ibn Sirin (b), 113. i En-Nabulsi, 156.
- Ibn Sirin, 307; Ibn Sirin (b), 325. i En-Nabulsi, 341.
- Ibn Sirin, 307; Ibn Sirin (b), 325. i En-Nabulsi, 341.
- Ibn Sirin, 307; Ibn Sirin (b), 325. i En-Nabulsi, 230.
- Ibn Sirin, 307; Ibn Sirin (b), 325. i En-Nabulsi, 230.
- En-Nabulsi, 174.
- Ibn Sirin, 92; Ibn Sirin (b), 92; En-Nabulsi, 297. i El-Džemel, 123-124.
- Ibn Sirin, 110; Ibn Sirin (b), 114. i En-Nabulsi, 67.
- Ibn Sirin, 355; Ibn Sirin (b), 376. i En-Nabulsi, 97. i 174.
- Ibn Sirin, 109. i Ibn Sirin (b), 113.
- En-Nabulsi, 83.
- En-Nabulsi, 201.
- Ibn Sirin, 203; Ibn Sirin (b), 215. i En-Nabulsi, 58-59.
- Ibn Sirin, 316; Ibn Sirin (b), 334. i En-Nabulsi, 37.
- Ibn Sirin, 60-61; Ibn Sirin (b), 52. i El-Džemel, 74.
- Ibn Sirin, 45; Ibn Sirin (b), 32; En-Nabulsi, 349-350. i El-Džemel, 47-48.
- Ibn Sirin, 114; Ibn Sirin (b), 118; En-Nabulsi, 181. i El-Džemel, 160.
- Ibn Sirin, 208; Ibn Sirin (b), 221. i En-Nabulsi, 147. i 309.
- En-Nabulsi, 237.
- En-Nabulsi, 458.
- En-Nabulsi, 433.